Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Rover 75 vélemény?

Rover 75 vélemény?

Figyelt kérdés
Első sorban Rover tulajdonosok véleménye érdekelne, hallottam már jót is rosszat is az autóról, mindenhol mást mondanak róla.

#Rover #Rover75
2021. márc. 31. 14:21
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:

"De persze nem feltűnési mánia miatt vagy hasonló, csak nekem jobban tetszenek az olyan autók amik kicsit kitűnnek valamivel a megszokottak közül."

Ezt a mondatot én simán feladnám emelt magyar érettségin szövegértésnek. A kérdés az lenne: Feltűnési mániás-e a kérdező? Fele diák biztos megbukna.


Te mondod, hogy szereted az olyan autókat, amik feltűnőek. Nem azt mondtad, hogy neked a 80-as évekbeli német szedánok tetszenek, vagy a keleti blokkos autók, vagy a kabriók stb., mindegy milyen csak feltűnő legyen. Ez a feltűnési mánia.

2021. márc. 31. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 A kérdező kommentje:
Meg látszik a magyar mentalitás, nagy átlagban senki sem a kérdésre válaszol, vagy semmi sem tetszik neki. De ezzel nincs probléma, ez a megszokott itthon.
2021. márc. 31. 23:51
 13/16 A kérdező kommentje:
Feltűnő autó lehet akár egy szivárvány színű Suzuki. Az meg hogy valamivel stílusosan kitűnik a tömegből, már nem lehet egy szivárvány színű Suzuki.
2021. márc. 31. 23:57
 14/16 anonim ***** válasza:

Nem tudom, hogy aktuális e még, Rover 75 tulajdonos vagyok.


Nem feltétlen kell az itteni válaszadókat alábecsülni, mert azzal segítenek a legtöbbet, ha őszinték lesznek.

Az, hogy nem szájbarágósan írják le, attól még a szavak mögé kell látni.


Először is mire kell neked autó?

Miért/ minek neked pont Rover 75?

Minek kérdezel, ha a válaszokat nem tudod elfogadni?

Ezeket magadban tisztázd előszőr.


Na akkor leírnád a tapasztalataimat :


Hobbiautóként használom, megvan a maga stílusa, varázsa. Mellette van egy Peugeotom, amivel negyed ennyi probléma sincsen. Ajánlom, hogy legyen mellette neked is normalis autód!


Olcsón lehet kapni, de sokmindent cseréltem rajta, így 1 éven belül a vételárat 3x raköltöttem. Ez egy stílus. Ezt szeretjük benne mi Roveresek, nekem benzines van, de pörgetni kell, hogy menjen :D


Akkor ajánlom, ha hobbiautókent szeretnéd használni. Legyen mellette más autód!

2021. jún. 18. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:

Na, akkor én is írok ide, ha aktuális ha nem.


Nekem is van egy. 2,5 KV6 motorral, majdnem full extrával a harman/kardon hifitől a navin és elektromos napfénytetőn át a hátsó elektromos rolóig. 160e km. Első svájci tulajtól vettem meg, akinél sosem volt elsődleges autó, a szervizfüzete fél évente tartalmaz átvizsgálást.


Adott tehát egy kiváló állapotú autó.

Ellenben még így is kell rá költeni. Nem keveset.


Ezek az autók tudnak egy stílust. Beülsz, megcsap a valódi bőr üléseknek az a Jaguaros illata, amit csak angol autókban érzel. Látod a hatalmas fabetétet, ami szintén igazi, olyan minőségű fa, ami ennél jóval magasabb kategóriájú autókban megszokott. Elindítod a KV6 motort, aminek olyan karakteres hangja van, és olyan lelkesedéssel kel életre, hogy megnyer magának egyből, még a kicsit lusta (cserébe egyébként elég megbízható) automata váltóval is.


A karosszéria merevsége modern autóból átülve is példás. Az összeszerelés minősége, az illesztések szintén olyan minőséget képviselnek, amit ma is csak a magasabb árfekvésű német típusok tudnak.


Tehát önmagában a Rover 75 egy baromi jó autó, akinek volt egy szép példánya, az tudja. Elképesztő minőségérzete van. Csakhogy van egy nagy DE.


A nagy DE pedig a szerviz. Nem mondanám problémásabbnak az autót egyébként, mint egy azonos korú német prémiumot, a gond két dologgal van: alkatrészek elérhetősége, és szerelő.


Előbbi a kopó-fogyó dolgok esetében még nem is vészes, de amint valamilyen ritkábban elromló alkatrészt kell pótolni, van drága, van nagyon drága, vagy legrosszabb esetben nincs cseredarab, akkor lehet kutatni a fórumokon.


Utóbbival meg az a baj, hogy nem nagyon értenek hozzá. Beviszel egy ilyet a megszokott szervizedbe ahol megszokottabb autókat javítottak neked eddig, és udvariasan elküldenek a francba, vagy megcsinálják, és nem lesz jó. Specialistát kell találni, amiből kevés van Magyarországon, és akik vannak, azokhoz is időpontot kell foglalni sokszor akár hetekre-hónapokra előre, főleg ha nagyobb műtétről van szó.


Nagyon rövid ideig volt nekem a Rover elsődleges autó, amikor munkahelyet váltottam és nem volt céges autóm. Az nem volt jó, két hétig autó nélkül maradtam, mert éppen nem ért rá a szerelőm, máshoz vinni meg mint mondtam, nem éri meg.


Ha nem tudsz angolul, és/vagy nem szeretsz fórumokon turkálni megoldások után 1-1 problémával kapcsolatban, akkor felejtsd el, a legtöbb használható anyag az autóval kapcsolatban ott található, és alkatrészt is nem egyszer kellett már onnan rendelnem.


Szóval ez ilyen. Hasonló a régebbi SAAB-ok helyzetéhez, csak ahhoz még mindig kicsit többen értenek. Mi egyébként relatíve sokat használjuk, nem ezzel járok napi szinten - van erre céges is, meg egy kis városi gyűszűnk is -, de nyaralni, hétvégente kirándulgatni csak ezzel megyünk. És erre jó is. Egyébként nekem volt már E39-es BMW-m, E36-os BMW-m is még a Rover előtt, mindkettővel gyakrabban volt probléma, pedig hasonlóan jó állapotúak voltak. Csak az a különbség, hogy a BMW-t leadtam a baromi sok specialista valamelyikéhez aki épp hamar ráért, ennél meg várni kell, és sokszor drágább az alkatrész.

2021. jún. 24. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 Motor imádó válasza:
Látom a kérdés nem éppen mai de leírok pár dolgot hátha akiket késobbiekben mozgat ez az kocsi, akkor ne csak a vakon tapasztalat nélküli szidásokat, mende-mondákat lássa. Először is vannak tipusbajai mint minden más autónál. Gyakran kiégő izzók, pollenszűrő ház megtelik vízzel és ha nem figyelsz oda beázik a motorvezérlő. Manapság már sok példány tud hajlanos lenni a rozsdásodásra. Mint sok más autót, ezt is elérte, hogy az aranyfuxos béjemvés tesók veszik meg mert olcsók, így ezzel is vigyázni kell. Az ár: nem azérr olcsó mert szar és senkinek se kell(jo nyilván van szar is hirdetve) hanem mert megszűnt az alapbol akkor nem épp jó hírben álló márka, így esélye se volt értékállónak lenni. Kinézet ízlések és pofonok. Akinek nem tetszik az elegáns krómozott VALODI fabetetes(ami ebben a kategóriában ritka) rover, annak ott a króm nélküli, agresszívabb, picit sportosabb teljesítményű mg zt. A motorok. Az 1.8 szívó és turbó benzint felejtse el mindenki. Volt pár kivétel akik megúszták ezzel a motorral, de rettentő gyakori a hengerfejesedés. A dízel: bmw m47. Igen szerencsére nem “N”-es kódú. Röviden nem a bicóláncos bmw motor. Az osszes motor kozul talán ez a legmegbízhatóbb. Nyílván a szokásos dízel bajok előjöhetnek rajta mint bármi más márkánál. És a két féle v6. A kisebbik kétezres egy rövidlöketű nyomatékszegény pörgetnivaló motor. Persze nem honda módjára. A 2.5 egy picivel jobb teljesítmennyel rendelkezik de még ennek se épp megfelelő a nyomatéka. ez viszont egy hosszu löketű motor. Ez nem szereti a folytonos pirosba pörgetést. A kettőfeles inkabb az úri papás kozpekedos. Roviden keves motor szar benne. Csak a szokasos torodesre kicsit jobban oda kell figyelni es meghalalja. Semmivel se rosszabb auto mint mas, de jobb igen!
2024. ápr. 5. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!