Mit kellene leginkább megnézni egy használt autó vásárlásnál az autón ??
Van egy audi a6 c5 avant 2.5tdi autómata váltós 2000évjáratú 110kw-os autó.
Mire kellene oda figyelni mondjuk a tesztkörön ?
Autómata váltó esetén miröl állapithatom meg leginkább hogy milyen az állapota ??
Tisztában vagyok a kérdés nem túl konkrét. De szerelőm covid os igy nem tud velem jönni az autóért sajnos.
Alaposabb felvilágitás is jöhet! :) válaszokat előre is köszönöm !
Sajna télleg nincs hozzá értő elvileg rutinosabb ember akit vihetnék.
Még ha a motor nem füstöl és érzödik az a 150ló ból legalább 140 akkor az még jó is lehet na meg a hangjára id oda kell figyelni. A fék és futóművel elvileg tisztában vagyok.
Csak a váltó az amitől félek nagyon.
Gondolom nem szabad hogy üssön fokozat váltásnál. De mekora fofdulat számnál vált normál gázadásnál egy ilyen váltó ?
Vagy mire kellene leginkább figyelni a váltót illetően ???
Ha masik varosba mesz az autot megnezni akkor hivj fel par szerelot hogy elviheted e az autot egy allapotfelmeresre.
Ha az auto tetszik es a tulaj is beleegyezik akkor elviszed egy muhelybe ahol atnezik neked az autot.
En a helyedben 20 eves Audit nem vennek. Ki tudja hany tulajdonosa volt mar es hanyszor fordult at a kmszamlalo. Sot 20 eves autot egyaltlan nem vennek, tul oreg, 5 ev mulva kuka... Inkabb vegyel egy 10 eveset amit meg 10 evig tudsz hasznalni.
Sajna nem engedhetem meg magamnak hogy egy 10éves autóval szaladgáljak.
Van rá 800ezer kpm.
De ugye számolni kell az esetleges hibákkal amire van félre téve még plusz 450ezrem.
De akkor az éves biztositást plusz névre irást és egyéb kiadandó költségekkel is tisztában kell lennem.
Szóval ilyen árban max egy 15pluszos autót vehetek!
A többiek jót írnak, én tavaly vettem egy most 22 éves Suzuki Swiftet, automata váltóval... eddig 600 ezernél tartok úgy, hogy kasztniztattam, rendbe raktam az előző tulajok faxságait (távirányítós zár van benne, de a zárbetét bal oldalon kiiktatva, jobb oldalon meg nem is volt, ragasztóval volt kinyomva), szinte az összes lámpát kicseréltem, mert össze vtak törve, mattulva... most lett leműszakiztatva, motorban vezérlés, olajcsere, szűrőcsere, mindkettő oldalon ki kellett cserélni a féltengely csuklókat, elől féktárcsa, fékbetét csere... kisebb javításokat én magam végeztem el az autón, mert szégyelltem szerelőhöz elvinni... ilyen volt pl. a vatta új zárbetét beszerelése, egy délutánom rá ment mire kikapartam a ragasztót a helyéről... lámpákat is saját magam cseréltem, a bal első lámpához bűvésznek kell lenned...
Nah, összegezve 7 hónap és egy rakat pénz, szenvedés után tartok ott, hogy jön a nyár, kell még rá vennem nyári szett gumit, ez még minimum 60 rugó és kezdem azt érezni, hogy van egy jó, automata váltós Suzukim ami talán még 2 műszakit is megér... jah és én vagyok a 7. tulaj...
Amúgy nem tudom az Audinak az akkori automatái milyenek, nekem 3 sebességes van, ennél csak azt kellett figyelni, hogy jól vált e illetve zajos e, szerencsére nem az...
Én ha ezzel a tudással vissza mehetnék, sztem nem vágnék bele audiba...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!