Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Gilera 2T robogó miért fullad?

Gilera 2T robogó miért fullad?

Figyelt kérdés
Van 1 Gilera 2T robogóm. 70 volt a végsebessége 1 ideje olyat kezdett el produkálni, hogy hiába húztam nyél gázt, már csak 50-nel ment. Aztán az utóbbi időben alig akart indulni, ha beröffent akkor is csak hidegen pörgött ki. Ha bemelegedett akkor gáz adására fullad. Próbáltam állítgatni a karbit, de semmi javulás. Valakinek esetleg valami ötlete?

2021. márc. 27. 06:13
1 2
 11/17 A kérdező kommentje:
Hát ha így messziről megmondod...... Ezen már rég túl vagyok. Ugyan úgy fullad és leáll.
2021. ápr. 1. 13:10
 12/17 anonim ***** válasza:
Minarelli blokkos motoroknál nagyon nehéz a karbit belőni, kb 1-2 óra hossza amíg a gyergykép rendben nem lesz, nekem a Gilera Runneron kb 3 óra volt egy karbibeállítás! Ha sokat kap az is baj, ha keveset az is, meg nem csak a karbitisztaság számít , hanem a membrán is jó kell legyen mert az is sok bosszúságot okozhat, ha farsot szív valahol (pl.: szakadt szívótorok, karbitömítés kopottsága)...stb. Ha tökéletesen jól működő motort akarsz, akkor komplett üzemanyagrendszer felújítást kell végezni, ahol mindent kicserélsz!!!
2021. ápr. 2. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 A kérdező kommentje:

Feljebb írtam már járó motornál fújtam a féktisztitót a karbi körül, semmi változás, így kizárnám a falsot. A karbi egyébként új beszerzés, 1 éve van rajta kb.

Az a baj, hogy nem arról van szó, hogy gyenge, vagy nem húz stb. Hanem terhelés alatt megfullad, de van, hogy akár sztenderen is.

2021. ápr. 3. 07:40
 14/17 anonim ***** válasza:
Hogy takarítottad ki? Ha alapjárat stabil, akkor szimeringek csapágyak oké. Hidegen megy míg kap a szivatótol anyagog. Fullad mikor húzod neki, levegö van anyag nélkül. Egyik oka, hogy tisztításnál kiszedted a csavart és nagyon kint van akkor annyi levegőt enged a főfúvókába, hogy nincs anyag. Általában ezen méretü féklevegős karbik alapállása, csavar ütközésig be, majd másfelet ki. Finomhangolás, melegen sztender, nyélgáz és megkeresed az állítócsavarral hol a legmagasabb a motor fordulata. Nagyon kicsiket kell fordítani érezni és hallani kell mi a helyzet. Ha ekkor sem meg akkor még lehet dugulás. Nem jól takarítottad ki. Kopresszió nem lett kisebb? Berugni nem könnyebb?
2021. ápr. 3. 17:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 A kérdező kommentje:

Teljesen szét szedtem a karbit. Minden kis járatot kitiszítottam, fúvókákat, járatokat. Szerintem nem itt van a hiba.

Az a baj, hogy mikor tekerem a csavart, nem is hallani semmi változást.

A berúgást így meg nem mondom, mert önindítós és azt szoktam nyektetni. De ha pl áll 1 hetet, odamegyek és van hogy egy kis rugásra indul. Mire gondolsz, ha könnyebb rúgni?

2021. ápr. 4. 07:05
 16/17 anonim ***** válasza:
A kar ellenállása nem az, hogy könnyen indul-e hanem azverő amivel le lehet nyomni az nem volt nehezebb régen? A kompresszió vajon megvan e még? Siófoktól messze laksz?
2021. ápr. 5. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 A kérdező kommentje:

Hát passz, remélem nem kompresszió vesztett.... Meg ha az lenne, terhelés nélkül is megfulladna?

Amúgy Szekszárd mellett lakom.

2021. ápr. 5. 15:21
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!