Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Gilera 2T robogó miért fullad?

Gilera 2T robogó miért fullad?

Figyelt kérdés
Van 1 Gilera 2T robogóm. 70 volt a végsebessége 1 ideje olyat kezdett el produkálni, hogy hiába húztam nyél gázt, már csak 50-nel ment. Aztán az utóbbi időben alig akart indulni, ha beröffent akkor is csak hidegen pörgött ki. Ha bemelegedett akkor gáz adására fullad. Próbáltam állítgatni a karbit, de semmi javulás. Valakinek esetleg valami ötlete?

2021. márc. 27. 06:13
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
Húzzad neki NYÉL gázon, már mindegy mert megölted.
2021. márc. 27. 07:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:

Karbit nem állítgatunk csak úgy találomra.

Inkább tisztítsd ki, a légszűrővel együtt, és cseréld ki a megakadt szivatót.

2021. márc. 27. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
Stabil az alapjárat?
2021. márc. 27. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 A kérdező kommentje:
2-es, nem találomra állítgatom. Most meg fogsz lepődni, tiszta a karbi, a levegő szűrő és nincs megakadva a szivató.
2021. márc. 28. 07:39
 5/17 A kérdező kommentje:
3-as, ahogy kell, elindul magas az alapjárat, ahogyan melegszik, úgy esik vissza. Nem ingadozik.
2021. márc. 28. 07:40
 6/17 anonim ***** válasza:
Ezek a jelenségek amit leírtál arra utalnak hogy megsült a Dugattyú de még üzemképes a motor.....Most egy hülye kérdést teszek föl: A gyertya hézagot nézted már? De felsorolok pár dolgot mielőtt még nekiállnál új hengert venni....Első körben kicserélném a gyertyát vadonat újra valamint a gyújtó kábelt, Másodiknak újra átnézném a karburátort és a levegőszűrőt, Harmadiknak a leömlőket. A gilera Runner, a Piaggio NRG, Egy zárt üzemanyag rendszerben működő motor ami ha bárhol levegőt kap nem úgy működik ahogyan azt neki kell, és erre az olasz motorkerékpárok különösen érzékenyek ha bárhol fars levegőt kapnak! Ha ezeket végig vitted legutolsó sorban, Jöhet az új henger Dugattyú val. Nem drága dolog 30 000-ből veszel új Dugattyút és hengert hozzá, és ehhez sem kell szedni az egész blokkot! 16 évesn egyedül megcsináltam egy ilyen történetet.....Olyan mint a Lego!😉
2021. márc. 31. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
Amiket fent leírtam neked ezek az alap karbantartások egy robogónál minden 10 000 km-nél. Természetesen ebbe nem tartozik bele az új henger....🙂
2021. márc. 31. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
Egyszerüen el van dugulva a főfuvóka. Míg az automata szivatón átmegy az anyag addig oké, melegszik, elzár azt nincs anyag.
2021. márc. 31. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 A kérdező kommentje:

2-szer szét szedtem már a karburátort és tiszta minden járat. Néztem hézagot, aztán tettem bele új gyertyát, pipa új, trafó új, kábel új.

Én az anyag hiányt kizárnám..... Úszik a benzinben a gyertya, a sok nyektetés után, folyik a kipufogóból minden.

A besülést ezért sem gondolnám.

Járó motornál a karbi körül fújtam fék tisztítóval hát ha farsot szív, de semmi.

2021. ápr. 1. 05:41
 10/17 anonim ***** válasza:
Féklevegős karbi van rajta minnél kijjebb tekered a csavart annál több féklevegőt enged a főfúvókába!!! Annál kevesebb az anyag. Tövig be, másfelet ki, sztender, nyélgáz, és megkeresed a legmagasabb fordulatot az állítócsavarral. Persze melegen mikor a szivató elzárt. Mennie kell annak csak elhangoltad.
2021. ápr. 1. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!