Ablak légterelő megéri?
Bever a menetszél? Utólag felrakott légterelő? Ergó "elvileg" nem ver be a menetszél. Akkor mivel hűtöd az autót? :D. Saját farkába harap a kígyó.
Van egy problémád, nyáron meleg van. Oké. Szar a klímád. Oké. Lehúzod az ablakot, jöjjön be egykis menetszél, ami hűt. Tiszta sor. Rájössz, hogy zavar a menetszél, úgyhogy azt akarod, hogy ne legyen menetszél. Feltennél Szélterelőt. Onnantól kezdve ugyanúgy meleg lesz bent nem? Visszatérsz a kiindulási ponthoz:D.
Most akkor kell a menetszél, vagy nem kell a menetszél? :D
Ez lenne a teória.
Nem volt még szélterelőm, mert annyira ronda, hogy inkább halnék meg a kocsiban a melegtől. Amúgy eddig akitől hallottam, azt mondják hogy szart sem ér.
Amúgy meg pro tippek következnek:
- le is lehet húzni az ablakot félig. Vagy háromnegyedig.
- le lehet húzni az anyós oldalit is! WOW!
- Le lehet húzni a hátsókat is, ha van! WOWWOW!
Városban meg el nem hiszem, hogy annyival közlekedsz, hogy zavaró menetszél keletkezzen.
2 honnan veszed hogy városban megy.
Egyébként ez olyan paradoxon amit leírtál a széllel, mint a vészstop-gomb.
Ugye nagynak kell lennie és könnyen elérhetőnek, jól láthatónak.
Így született a nagy piros gompa alakú vészkapcsoló, aminek mindenki nekiment véletlenül, így elkezdték keretekkel körbeépíteni, hogy a könnyen elérhető gomb mégse legyen annyira könnyen elérhető.
Nem mondtam hogy városban megy. Nyilván megy máshol is. Csak városban ez pl tökre nem aktuális :D.
A vészstopról meg annyit, hogy akaratom ellenére épp tegnap ütöttem le egyet a hátammal a termelésben. :D
A légterelő egy hasznos funkció. Ha fel van téve, akkor annak széléig lehúzott ablaknál nem ver be a menetszél, se az eső, viszont jár a levegő.
Valaki szerint hülyén néz ki, más szerint meg hasznos és leszarja.
Az, hogy elég drága, relatív, mert szerintem 8-10 ezer egy pár, ami nem sok szerintem.
#2: vagy nem vezetszy vagy nem láttál még légterelőt.
Szerintem hasznos.
#2: most komolyan ilyen hülye vagy, vagy csak játszod magad? Nyáron ha mész országúton, esetleg autópályán tűző napon klíma nélkül, két lehetőséged van. Vagy megdöglesz, vagy lehúzod az ablakot. A ventilátort ilyenkor értelmetlen bekapcsolni, mert abból is 50 fokos levegő jön. Ha lehúzod, akkor már 100 körüli tempónál egyrészt mindent elnyom a szélzaj, másrészt ha magadnál húzod le, egyenest az arcodba jön minden. Engem például talált már el menet közben felcsapódó kavics is az arcomon, ami kis híján a szememet kivitte. Másrészt minél kevésbé húzod le, annál zajosabb, mert annál nagyobb sebességgel jön be, viszont ha jobban lehúzod, az meg már egyszerűen sok.
Ha nincs elektromos ablakemelőd sem, akkor meg nyújtózkodnod kell állandóan ha nem bal elől akarod csak lehúzni, ami menet közben ugye elég szar, már pedig nyáron nem sokat ér, ha csak egy ablakot húzol le. Arról nem is beszélve, ha elered az eső, és mellette meleg is van. Nem hagyhatod lehúzva, mert minden beázik, de olyan szinten bepárásodsz ha nem szellőztetsz, hogy az kegyetlen.
De most komolyan, szerinted teljesen ugyanaz, ha nem egyenest a pofádba ver a szél, mintha teljesen fel lenne húzva az ablak? Javaslom egyszer üljél bele egy teljesen fapados autóba, és próbáld ki milyen.
Én próbáltam SX4-re rakni.
Előny: esőben picit le lehet engedni és nem jön be a víz. Résnyire nyitott ablaknál nem csap be a szél
Hátrány: korlátozza a kilátást (hiába áttetsző)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!