Ha tényleg beüt a ménkü mennyibe fájna nekem az alábbi javítás?
Sziasztok.
2005-6-7 körüli Volkswagen 1.9 pd tdi motorrol kérdeznék, mivel használt autó vásárlás elött állok.
Nem értek hozzá, de úgy tudom, hogy a pd elemek javítása sokba fáj. Ha ne adja isten, beszarik a pd elem, mennyibe fog fájni a pénztárcámnak?
Arra gondolok, hogy mivel több a szervizelés, mint ami az 1.6 benzinben nem lenne.
remélem értitek mire gondolok, mert én nem :D
KöszI!
Nyilván mint minden turbódízelnél, a turbó. Az olyan 250-300e km között általába kér egy felújítást, vagy felújítottra cserét. Olyan 100e körüli összegért már kapsz felújítottat. De a turbó tönkremenetele a használattól meg az olajtól nagymértékbe függ, normális használattal és karbantartással sokkal tovább húzható az élettartam.
PD-elemektől nem kell félni, nem szokott tönkremenni ezekbe. Sok olyan fél millió km felett járó kocsi van amibe gyári PD elemek vannak. Általános tanács itt is igaz: ne tankoljunk bele koszos, kannás gázolajat, 30 ezrenként gázolajszűrőt cseréljük. Olajat meg 10 ezrenként és csak VW 505.01-es teljesítményszintnek megfelelő olajra.
De ha ezeket betartják, nagyon sokáig jó lesz gond nélkül.
Köszönöm. :)
Egy plusz kérdésem is lenne, bér nem a konkrét kérdéssel kapcsolatban, de idevág.
Ha veszek egy 1.9 pd tdi-s volkswagent, 2005 körülit és biztosra akarok menni, melyek azok az alkatrészek amiket érdemes cserélni és milyen szervízeket kellene elvégeztetnem rajta?
Hát az alap dolgok, olajcsere (erre az említett 505.01-nek megfelelő olajra), gázolajszűrű csere, légszűrőcsere
Meg azt meg kell tudni, mikor volt vezérléscsere. Ha nem tudható meg biztosra, akkor azt is.
Rozsda szempontjából meg nézd körbe alaposan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!