Nekem is volt ilyen kisautóm...azt tudom, hogy ezek autópályára már nem valók. Pláne, ha többen ülünk benne.
1.4-es 75 lovas már kínszenvedés. Itt a kerületben még elmegy, piac, a zsúfolt Körút, ez-az, de már városon kívül még egy teherautó is letol.
Azért nem írom, hogy előzzenek meg, mert tudom milyen nehéz előzni. És miért várjam el mástól azt, ami nekem is rosszul esik.
2021. márc. 20. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
12/24 anonim válasza:
Az enyém 140-nel 2500-at forog. Emelkedőn nem kell visszavaltani, nem veszít a sebessegből.
Ez való autópályára....
2021. márc. 20. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
13/24 anonim válasza:
Én nem tudom neked milyen kisautód van de a 90%-ukban nincs tempomat és 4000-es fordulatszám minden csak nem csendes mivel nem túl jó a zajszigetelés.Nekem is pont ilyen motoros van autóm és ugyan nem vészes autópályán de hosszú utakon már tényleg fárasztó lehet.
2021. márc. 20. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
14/24 anonim válasza:
A 2.8 23 éves bmw-m 140 nél 2400 at forog..... na az kényelmes ès csendes....
2021. márc. 20. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
15/24 anonim válasza:
Ahogy írták ezek a mondások elsősorban Németországból erednek - ott nagyon nagy autópályatávokhoz vannak szokva, Magyarországon nehéz értelmezni. A francia, olasz vagy spanyol autópályák is tele vannak kisautókkal amik csak két csomópont között ingáznak naponta, aligha tűnik fel a sofőrnek, hogy az ő autója ne lenne kényelmes és alkalmas. Egyedül a keresztszél ami nagyobb, ha kijössz egy kamion mögül, de a mai kisautóknál sem olyan veszélyes már az, mint a '90-es években (meg az igazából az autópálya fogyatékossága, ha erős a keresztszél, lásd 2013 március 15.).
2021. márc. 20. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
16/24 anonim válasza:
Én is azt hittem hogy csendes az autóm ameddig nem ültem bele egy e osztályos mercedesbe. Szinte alapjáraton vitte a nagy dízel a 140-et és olyan süketszoba volt benne hogy nem hittem el hogy 140-el megyünk. És ezt tudja 180-nál és 220-nál is. Ez a különbség. Lehet autópályázni "kisautóval" is meg régen nyilván nem voltak ilyen hangszigetelések,de ha beleülsz egy olyan autóba ami kvázi autópályán született sok tíz év tapasztalattal akkor megtudod mi a különbség.
2021. márc. 20. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
17/24 anonim válasza:
Jaja, igazad van. 1.3-as, 94 lovas, 15 éves Ignisem van. 130-nál, már 4500,csak üvöltve lehet beszélgetni, a zenét meg tombolósra felhangosítva lehet élvezni. Tényleg marha jó 😄
2021. márc. 20. 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?
18/24 anonim válasza:
Nekem egy kompakt 1.6-os turbódízel autóm van és 160-nál, 2900-as fordulatnál semmi hangja nincs, kényelmes utazó autó.
Ezt az egy percet nyer autópályán felfogást meg hagyjuk már. Mindenki úgy csinálja, ahogy akarja, csak ésszel és biztonságosan közlekedjen.
Az autópálya pedig pontosan azért van, hogy a felhasználó idő takarítson meg.
2021. márc. 20. 18:44
Hasznos számodra ez a válasz?
19/24 anonim válasza:
Majd ha mész egy kategóriával nagyobbal és 30 lóerővel erősebbel kicsit többet, akkor rájössz
2021. márc. 20. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
20/24 anonim válasza:
Általában a kicsi autókban nincs olyan kényelmes ülés, nincs olyan jó hangszigetelés.
A gyenge motor meg azért problémás, mert ha valamiért lassítanod kell, akkor utána percekben mérhető, mire újra eléred az utazósebességet. Ez főleg zsúfolt autópályán kellemetlen, amikor beszorulsz egy kamion mögé 80-90-nel és a belsőben meg folyamatosan jönnek 140-nel. Ilyenkor nem igen tudsz besorolni a belső sávba, anélkül hogy balesetveszélyt okoznál.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!