Az elektromos autókat milyen módon rögzítik elgurulás ellen?
Mindenki, hacsak nem egy 35 éves IFA-ról van szó.
Nem fog befagyni.
#3 Miért ne fagyhatna be? A kézifékkötél nem éppen örökéletű, elég sűrűn cseréljük mi is őket, márkától/típustól függetlenül. Valamilyen okból megsérül a bowdenház, beázik és már kész is a gond. Fagy sem kell hozzá, mert nyáron is be tud rohadni. A mostani autómat tavaly májusban vettem, saját magam mértem, semmi gond nem volt a rögzítőfékkel, mindkét oldal szépen egyenletesen húzott. Júliusban már lehetett érezni egy kis darálást, aztán egyik hétfő reggel arra mentem ki, hogy nem enged ki a bal oldala, mert berohadt. Azóta nemhogy télen, de nyáron sem húzok kézit, kizárólag rövid idejű megállásra, vagy ha az út meredeksége megköveteli.
Mindez persze nem vonatkozik az elektromos rögzítőfékekre, de még mostanában is jönnek ki vadiúj autók bowdenes kézi rögzítővel, szóval ez nem igazán egy "35 éves IFA" technológia.
1. elektromos rögzítőfékkel. Az új autók már automatikusan ráengedik, nem csak elektromosak ilyenek. Ritka, hogy befagyna, főleg a mi klímánkban.
2. Az akku magától nem lesz 50 fokos, az autó alján van elhelyezve, így közvetlen nap nem éri. Továbbá, aktív hűtése van a celláknak túlmelegedés esetére.
3. A klíma változó. Bizonyos modelleknél csak arra az ülésre fúj hideg/meleg levegőt, ahol érzékeli, hogy ül is valaki. Igen, ez egy gyenge pontja az elektromos autóknak, jól mutatja, hogy még sokat kell fejlődni az akksik terén.
#5 Új autó üzemifék betétje is hozzá tud gyógyulni a tárcsához, elég ha egy hétig nem használja az ember.És fagy sem kell hozzá.
Köszi a válaszokat,azt sem tudtam hogy a klímájuk nem elég hatékony az e-autóknak.
A hőszivattyús fűtés legalább hatékony?
Bemesz majd egy autokereskedesbe vagy felhivod oket es elbeszelgettek. Kotekedesi vagyadat ott is kielheted, nem muszaj itt idegesiteni minket.
Szol ez a kotekedos valaszadoknak is.
" Láttál már autót?Igazit. "
Kérdezed akinek fingja sincs az autók műszaki részéhez.
Gondolom, mint minden más autót, meghajtástól függetlenül: kézifékkel. Vagy gondolod az elektromos autókból kispórolják? Ki is ékelheted, ha az szimpatikusabb. De szerintem sokkal macerásabb megoldás.
Érdekes módon nekem 21 éve egyetlen alkalommal sem fagyott be a kézifékem. Igaz, hogy minden őszi kerékátszereléskor, mikor a kocsi alatt vagyok, megnézem hogy milyen állapotban van a kézifékbovden. Ha a porvédő gumija ki van szakadva, akkor cserélem. Nem csak legyintek, hogy "jól van az úgy". Nem olyan horror össze az, hogy nem lehet kicserélni. Erre esetemben eddig egyetlen alkalommal volt szükség. Tehát átlag 10 évente egyszer szerintem bőven belefér.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!