Szerintetek mennyibe fog kerülni, ha meghúztam a jobb hátsó sàrvédőjét a bérkocsinak?
Elég mélyen sikerült , max mennyit varrhatnak a nyakamba ?
2017 es autó, opel.
Egy elem fényezésébe fog ez fájni nekik.
Max mennyibe kerül?
Az egyik multinàl dolgozom és a cég bérli, az ország másik végébe mentünk vele. Majd az egyik parkolóba sikerült meghúzni.( nem másik kocsinak mentem neki)
A főnökömet kérdeztem ő azt mondta,hogy levonàssal jár, az egészet nekem kell állnom.
Egy sima elemfényezéssel biztosan nem úszod meg. Ha kellőképp mélyen sérült, akkor elemcsere is szóba jöhet, mert a gittelés nem felel meg a gyári javítási technológiának, márpedig a bérbeadó nem kisipari módon akarja majd megjavíttatni (érthető módon).
Elemcsere, munkadíj, kötőanyagok, fényezés anyag+munkadíj, simán rámegy az önrész.
Vélhetően a munkahelyednek olyan bérleti konstrukciója van amiben a javíttatás is benne van, tehát nem neked kell majd megcsináltatnod, hanem a cég intézi. Namost a szerelő, akihez ez az autó végül elkerül, az annyit fog fel az egészből hogy "a multi majd úgyis kifizeti" bármennyit mond, úgyhogy ilyenkor elég vastagon szokott fogni a ceruza. Garantálom, hogy több lesz a számla mintha te személyesen állnál neki ezt elintézni és megjavíttatni. De vigasztaljon a gondolat, hogyha max 200 az önrész akkor annál nem lesz több sehogy sem.
Én egyszer összetörtem egy kis Peugeot 206-ot az Erzsébet hídon, egy öreg házaspár ült benne. Az én autómnak kis túlzással annyi baja lett hogy elferdült a rendszámtábla, a Peugeot-nak picit nyomódott a lökhárítója, lepattogzott a fényezés meg kitört a ködlámpa de látszólag annak se volt túl nagy baja. El kellett ismernem hogy én voltam a hibás, meg már menni is akartam, untam az egészet, hogy személyiztünk meg fényképezgettük a semmit, úgy voltam vele hogy az enyémnek nincs baja, a kötelező meg az övét majd úgyis fedezi. A csavar az volt a történetben hogy pár nap múlva hívott a bácsi hogy megcsináltatta az autót és elküldte a számlát a biztosítónak, 700 ezer lett, mert a szerelője azt mondta hogy akkora volt az ütközés hogy a padlólemez is megrepedt vagy elhajolt erre már nem emlékszem, úgyhogy azzal is rohadt nagy munkája volt, plusz ugye lökhárítót cserélt meg fényezett, úgyhogy 700 ezer. Na most akkor derítsd ki hogy az a szerelő hazudott-e, tényleg kellett-e cserélni mindent, amire rámondta hogy kell, plusz ugye hogy egyáltalán tényleg kicserélt-e mindent, amire rámondta hogy igen...Úgyhogy ez a szerelőnek rohadt nagy buli, mert tudja hogy esélyed nincs validálni, amit ő mond. A bácsinak aki odavitte az autót annak meg tényleg tök mindegy volt, ha azt mondja a szerelő hogy 2 millió forint lesz mert az ütközéstől kiszakadt a motorja az autónak és beesett a Dunába, ő arra is rábólint.
Utolsó, bocs, de ez nem így működik. Van ún. "szemle", amikor egy kárszakértő kimegy, és megvizsgálja az autót. Biztos, hogy lehet valamennyit trükközni, de nem többszörös szorzóval.
Az meg, hogy az öreg mennyit fizet ki a szerelőnek, majdnem mindegy, a biztosító nem biztos, hogy fizeti.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!