Miért gyújtják fel az autót?
Láttam mostanság eléggé elterjedt az, hogy elő videón közvetítik ahogy XY felgyújtja a hihetetlen nagy összegű saját autóját ... kerdezem én, annyi nézettség növekedést generál ez a dolog, hogy a kár többszörösen is megtérül?!
Már azon gondolkodom én is megcsinálom a 3 éves autómmal ... :D
Ti támogatnàtok egy ilyen idiótát akármennyivel is?
Azért csinálják, mert túl sok pénzük van, mit számít nekik egy 90 milliós Mercedes, kiveszik az árát a farzsebükből.
Hülye szokás, azt hiszik ez érdekli a gyártókat hogy így fejezi ki a nemtetszését, pedig egyáltalán nem.
Nézettség = pénz = szabad idő ...
Én azon gondolkodom hogy a 3 éves 12 milliós autómmal megcsinálom ugyanezt...
Mert a gyártó hulladékot adott el neki igen drágán és aztán rendszeresen visszautasítja a garanciakérvényeket. Mikor valami sokadrangú orosz gengszterrapper gyújtja fel a Mercijét akkor persze lehet mondani, hogy "túl sok pénze van", "nem tudja mit csináljon jó dolgában", "nem is ért az autóhoz, ő rontotta el és aztán csak 10 perc hírnév kellett neki", de mikor jól szituált orvos égeti le a müncheni BMW központ előtt az autóját tiltakozásul ( https://www.youtube.com/watch?v=ULVfW1uOW6E ), akkor elég nehéz hülyének sztereotipizálni, s aztán persze ki is bukott, hogy egy csomó BMW ég le a közutakon, amit a gyártó évekig tagadott. A németek kiváltképp szarnak az ügyfelekre - egész Földet lefedő jogászhálót tartanak fenn a peres ügyek és garancia igények blokkolására. Magyarországon is volt ilyen eset ( [link] ) - szintén nem egy műmájer friss jogsis hülyegyerek volt a panaszos.
Kicsit részletesebben: mikor legyártanak egy fogyasztói terméket (legyen az hűtőgép, laptop, autó) akkor a gyártó köteles tartalékot képezni az esetleges garanciaigények fedezésére és ahhoz elvileg nem nyúlhat addig, amíg a garancia él. Magyarán ha elkészül a Mercid akkor a gyártó félretesz a bevételéből mondjuk 1000 €-t 3 évre, hogy ha szükség lesz majd abból meg tudja neked javítani a gyártási hibákat. Igen ám, de nyilván mindenki szeretné ezt a pénzt inkább megtartani. Sőt, gyakran az értékesítőknek is jár abból jutalék, ha lefarag a garanciális költségekből, szóval ő is érdekelt abban, hogy ez az 1000 €-s keretösszeg ne csökkenjen sokat, abban meg pláne, hogy ne lépje túl (törvényileg nyilván a 15.000 €-s hibát is ki kéne fizetnie a gyártónak, csak az 14.000 € veszteség amit máshonnan kell elvenni). E miatt kialakult egy olyan kultúra, amiben cél minden hibát eltitkolni, külön utakon intézni a visszahívásokat. Hivatalosan évtizedekig egyik német gyártónak sem voltak komolyabb visszahívásai amit a közlekedési hatóságokkal is megosztottak volna, mindig privát csatornákon intézték és csak akkor, ha az ügyfél külön kérte a cserét. Nyilván ha emberek égtek benn a kocsijaikban vagy felborult a szlalomteszten és a média leleplezte a turpisságot akkor nem lehetett tovább titkolni, de a vállalatvezetéstől mindig az a felsőbb kérés, hogy ne osszák meg ország-világgal az autóik hibáit, mindig "diszkréten" közöljék a tulajdonossal a problémát. Nos, ez a túlzott diszkréció azt eredményezi, hogy sok autós kiborul és inkább felgyújtja a picsába a kocsiját - szerintem nagyon is érthető a haraguk.
Vicces, hogy ezért fizet a világ!
Azért még nem, hogy az ápolók betegre dolgozzák magukat.
"Ti támogatnàtok egy ilyen idiótát akármennyivel is?"
Persze hogy támogatnám - úgy ahogyan régen csinálták! Fognák egy simára csiszolt, bezsírozott, hegyes farudat - és alátámasztanám vele az illetőt egy izgalmas, nevelő hatású nyilvános esemény keretében.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!