Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ezeknek az autóknak ennyi...

Ezeknek az autóknak ennyi lehet az értékvesztésük, vagy ez már-már a hulladék kategória?

Figyelt kérdés

Nézegettem, és 6-8 éves A6-os Audik nagyjából ugyanabban az árkategóriában vannak, mint az egykorú A3-asok. Mercedesnél szintén, BMW-nél szintén.


Mi ennek az oka? Ennyire nagy az értékvesztésük ezeknek a modelleknek (A6, E-osztály, 5-ös), hogy pár év alatt egyenértékűek lesznek a kisebb kategóriákkal?



2021. márc. 12. 19:54
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Addigra érik el azt az állapotot amikor a szakszerű fenntartásuk gazdasági totálkár.
2021. márc. 12. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
Ha ezeken szörnyülködsz akkor egy Jaguart vagy Infinitit inkább meg se nézz :D A német autópiac torzította el ennyire az árakat - ott gigantikus cégautó kedvezmények vannak (nyilván a hazai gyártók megsegítésére), teljesen más az adózása a vállalati autónak. Ha megkérdezed az átlag menedzsert mondjuk a Siemensnél, Deutsche Baknál DHL-nél vagy a Lufthansánál, hogy milyen autót vennének maguknak a cég pénzéből akkor mindenki rávágja, hogy kell az A6-os Audi ami stabilan 200 km/h-val hajtható az autópályán. Ha megkérdezed őket, hogy milyen autót vennének maguknak a saját pénzükből akkor persze max. egy Suzuki Swiftre ruháznának be, de többnyire nem kell ezzel a kínzó problémával szembenézniük, mert mindenkinek fizetik a céges kocsit - gigászi mennyiség fogy ezekből a típusokból lízing konstrukciókkal, a használtautó szektor meg nem tud mit kezdeni ezzel a túlkínálattal, mert magánemberként már senkinek nem kell egy ilyen bálna. Azóta persze sok ország (köztük Magyarország) is egyre inkább átvette a német adórendszert, így ma már nálunk is stabilan el lehet adni újonnan cégeknek ezeket a típusokat (itthon főleg a BMW fogy), de ettől még valós igény nem lesz rá. Ez olyan, mint a felhőkarcoló - jópofa dolog a cég nagyságát és presztízsét megmutatni vele, de amúgy viszonylag kevesen szeretnének felhőkarcolóban lakni.
2021. márc. 12. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
Az autópiac árazza be a kocsikat a fentartási költség,fogyasztás,megbízhatóság alapján.Ezért van,hogy egyes típusok jól tartják az árukat,míg más autókon sokat lehet bukni.A luxus,prémium márkák 20 éves korukra pénznyelők lesznek,mert azért az alkatrész árak is prémium árakon vannak és a szervízdíjjak is.
2021. márc. 12. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
Ez mindig így volt.
2021. márc. 13. 07:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Értem, tehát akkor ez természetes hogy 6-8 év alatt 20-25 milliós kocsiból lesz 6-8 millió.
2021. márc. 13. 08:40
 6/7 anonim ***** válasza:
100%
Igen így van, természetes. Vagy akarnál 20 millát adni egy 8 éves Audiért?
2021. márc. 13. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Figyelj, ha már hazagurulsz a szalonból, akkor nem új autónak számít és már használt kategóriába esik, rögtön értékvesztés. Nyilván nem annyit esik, de már nem ér annyit, mint amikor kihoztad a szalonból.
2021. márc. 13. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!