Mi lehet a magyarázat ekkora biztosítási összeg különbségre?
Tehát haverom vett egy 2007 es audi A4 et. 2 ezres dízel, 170 lóerő. 2.3 milió forintért. 22 éves a bácsi. Megkötötte élete első biztosítását autóra, 120 ezer forint lett a díj. Majd egy év elteltével, fordulókor újra lett kötve, és úgy lett 80 ezer egy évre.
Én meg vettem egy 2015 ös dacia dustert. 1500 köbcentis dízel. 2.8 milióért. Szintén 22 éves vagyok. Autóra sose volt biztosításom. És 48 ezer a biztosításom egy évre.
Mi lehet a magyarazat hogy ekkora a különbség? 120 ezer forint egy 14 éves autóra Vs. 48 ezer forint 5 éves autóra. Mindkettő dízel. Annyi hogy a duster az euro5 míg az audi az euro 4. És ezenkívül minden paraméter megegyezik. Férfi én is ő is,. Ugyan abban az évben lett jogsink is. Stb stb. Megegyezik minden.
Nem vagytok egyszerű esetek...
A kezdő díjat hasonlítom a kezdő díjhoz. Nem tűnt fel?
Nekem a 48 ezer a kezdő díj. Akkor a kezdőhöz nem hasonlíthatom a haveromnak az újrakötött díjához. Csak is az ő kezdő díjához ami bő 1 évvel ezelőtt volt. Nem az vlt a kérdés hogy miután lecsökkent neki. Hanem hogy mi a k urva fa szért volt 120 ezer a kezdő díja? Ez volt a kérdés, hogy mi meg mik indokolják a 2.5 szörös kezdő díjat. 48 ezer kezdő díj, és 120 ezer kezdő díj, vagyis pontosabban 125 ezer körül volt. Tehát 77 ezer a különbség. És ne bónusz maluszozzál nekem, mert mondom hogy kezdő. Kezdő díj. Élete első biztosítása volt neki is meg nekem is.
És az a kérdés hogy nekem miért nem volt 120 ezer mint neki? Vagy hogy neki miért volt 120 ha nekem 48 csak. De rájöttem hogy kár volt feltenni a kérdést mert a nem lényeges részletekbe köttök bele, közbe egy értelmes választ nem tud adni kb senki. Fi ngotok nincs róla nektek se.
Lehet, hogy kezdő díjról beszélsz, kedves menthetetlen kérdező, csak éppen az egy TAVALYI díj. Vagyis irreleváns, nem számít, mert közben a biztosítók gyakorlatilag mindegyik, ÁRAT CSÖKKENTETT. Picit olvasgathatnál híreket, jobban járna mindenki, mint hogy itt osztod az észt 22 évesen. Tavaly valószínűleg neked is sokkal több lett volna a kezdő díjad 48 ezernél, de ezt már sosem tudjuk meg.
De persze, nekünk sincs fingunk sem az egészről továbbra sem.
Az, hogy igazsagos-e a különbseg hagyjuk is, de tény, hogy a 110 es a 170 le eg es föld! Nekem is 110 lovas dizelem van, haladni lehet vele tök ok. Volt szerencsem azonban igaz benzines, de 170 lovas kocsival is menni egesz sokat, es az meg turbó nelkül is mas vilag! Annak kenyelmes utazosebesseg a 110 lovas dizel kb 160 km/h-s forszirozott tempója es ezt beárazzák. Ennyire ugy latszik.
Szerintem aki erősebb verdat vesz az bele kell kalkulalja ezeket a többlet költsegeket. Es akkor ne is beszeljünk pl a gumikról, ott is lesz egy ketszeres szorzó tutira stb stb...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!