Bmw 320d 163le e90/e91 vélemények? Tapasztalatok,fenttartási költségek?stb.minden érdekel.
Ide rakok egy kis szösszenetet
“Tipushibakrol a teljesség igénye nelkul:
CCC modul csere (prof navi)
Bluetooth modul csere (MULF1 főleg)
Csomagtér kabelkoteg torese( emiatt számos hiba, rosszabb esetben FRM modulcsere is kellhet)
Hátsó lámpák foglalata a melegtől tönkremegy (akár a lampa is)
LCI hátsólámpaindex elektronika
üzemanyag túlfolyócső kilyukad
Málló belső foganytu es középkonzol bevonat (újan megfizethetetlen)
Tönkremeno prof rádió kijelző
Tönkremeno cid kijelző
Kanyarkövető modul beázik es tönkremegy
bixenon lámpánál fényszóró mód nem működik
Anyósoldali ülésfoglaltsag érzékelő törése.
E91nel beázás a csomagtartóban (pdc modul, erősítő is kaphat)
A lampamoso fuvokainak beragadasa es burkolatainak leesese
Belsőter fűtésventilator es ellenállás meghibásodása
A belsőtéri lamellaallito fogantyu törése.
Keyless bizonytalan nyitása/zárása
Elektromos kormanyzar hibája, emiatt a kormányoszlop cseréje kell.
Berohado futóműallito csavarok
Termosztátok cseréje (bc nem jelez) DPF pl emiatt eltömődik
Segedvizpumpa csere (90% hogy kell)
Izzitogyergyak relével
Szivosor ellenőrzés, ha kell dugozas. M47 pl
Ablakemelő szerkezet meghibásodás.
Vezetőoldali zarhiba / és összes többi
Málló csomagtérzar burkolata
Bebarnulo tükörlap ami nem is igazan fűt egy ido utan.
Lancszakadas nehány típusnál (n47 bizonyos szeriai foleg) jellemzően 2007-2010 Között 4-6 Hengeres dízel motorok !!
Szivargo lampamoso es ablakmosó
Kormányműcsere
Hátsó hardy repedés
Dificsere a nagyobb motorosoknal, foleg ha használták is pl körforgalomban 😉 18D difi gyenge
Benzinesek hidrotőke, nagynyomású szivattyú,befecskendezők, elektromos vízpumpa. Közvetlen benzinbefecskendezésnél a hengerfej járatokba lekokszolódás nagyon-nagyon erősen.
N52
Láncnyúlás komplett vezérlés csere
20si es 16i hengerfej repedés
Egyébként az összes benzinesre elmondható,hogy a hengerfejben kikopnak a szelepvezetők stb.. Gyújtó trafók fáradása
Csomagtér teleszkópok fáradása
250ekm fele esélyes lehet az automata valtó is (használatfüggő) ( Turbina leginkább és a perselyek a váltóban kikopnak ezeket is cserélni kell )
Esélyes lehet az időszakos csere:
Szijak, gogokkel, szijtárcsával, vízpumpaval, ha olyan állapotú, futómű, szilentek, toronycsapagyak, kartergazszuro, akkumulátor, fékek ellenőrzése,porlasztó/k 20d M47 eseten harmonikacső, M47 mitsubishi turbó gyakori meghibásodása"
Én azt nem értem hogy mi az amit láttok abba a rohadt bmw-be.
Azt csak olyan vegye meg aki újat tud venni és egy X idő után tudja cserélni megint újra.
#2
"Csak olyan vegye meg aki újat tud venni". Legnagyobb hülyeség ever.
Ha én nem tudok venni 30 millióért autót, akkor eszembe ne jusson 5 millióért használtat venni? (Pedig 5 millióért nem a rommá rugott példányokat találod)
2- há me azt hiszik a primók h attól indul be a muff váladék termelés.
pedig nem én a ladával is jobban répázok mint a bömövel
#5: Tipikusan az a hülye vagy, aki nem ért semmihez, csak hallomásból magyaráz és hinti az igét :D.
Gondolom a te szemedben a használt prémium az maga a pénztemető és a legnagyobb hülyeség amit ember tehet / vehet.
Édesapámnak A6-os benzines Audija van. 9 éves az autó, ~4 éve vette használtan. Az égegyadta világon semmi baja nem volt, és most sincs. Kopó alkatrészeken kívül semmit nem kellett rajta cserélni. Pedig aztán nem a legkisebb motoros, manuális fapados autóról van szó. Meg merem kockáztatni kevesebbet kellett rákölteni ebben a 4 évben mióta nála van, mint egy 10 éves dízel Passatra.
Ne gondold már, hogy minen használt német autó egy vödör csavar. Van olyan is persze. De bőven van ellenpélda is.
De akkor áruld el légyszi, neked milyen autód van? :D
#5: Ez egy baromság.
Nem mindenkinek van 30 misije zsebben, de ha van 5-6, és van olyan bevételed hogy nem fáj egy párszázezres szerviz ami bármikor befigyelhet, + értesz is valamennyire az autókhoz (legalább annyira hogy egy szervizes nem fog durván palira venni), akkor mi a francért ne venne valaki. Ha szép állapotban van egy ilyen autó, akkor a mai napig igen jó.
Másrészt a logikád ott is sz@r, hogy ha te veszel újonnan 30-ért egy BMW-t, használod mondjuk 3-4-5 évig amíg a gari tart, majd eladod, már elbuktad az 5-6 milliót, de esetenként akár többet is. Ennyit nem buksz egy ilyen régin ennyi idő alatt, hacsak nem valami roncsot veszel.
Attól még, hogy te nem szereted ezeket az autókat, nem kell úgy tenni, mintha értenél is a témához, mert elég egyértelmű hogy nem.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!