Volkswagen tuareg 2009 vélemények?
Ez az a kategória, ami szerintem már gáz egy manuális váltóval :D. Porsche Cayenneket is látni ilyen 3,2 V6, spirálrugós, manuális váltós fapados felszereltséggel.
Nem való egy ilyen autóba.
Amúgy jók. A 200 ezer km-t akkor hiszem el, ha vezetett szervizkönyves. Különben nem :D.
a 3.0 TDI jó választás lehet egyébként. A 2.5 TDI harmatgyenge, a 5.0 TDI pedig egy betegágy.
És igen, fenntartása az húzós lehet. Ha ezzel kalkulálsz, akkor amúgy egy jó választás.
Hát ezt így nehéz megmondani :D.
Cayenne azért egyel feljebb lett pozícionálva. Eleve abból a legkisebb 3.2 V6 is közel 20 litert eszik városban. A V8-asok bátran megeszik a 20-at... Városban kicsit rugdalod, akkor lehet 30 hoz lesz közelebb. Pályán se viszed le a V8-akat 12-14 alá.
Alapjában véve egyébként megbízható autók, amennyire hallottam. Szívó V6-V8, nem nagyon van baj velük. Szóval az úgymond "nem várt" szervizek nem olyan gyakoriak.
Ott tényleg a járulékos költségek meg a kopó / fogyó alkatrészek cseréje amik viszik a pénzt. Fogyasztás, Gumizása a 20 colos felniknek, kopó alkatrészek is drágábbak szerintem mint egy Touareghez, biztosítás, ilyenek.
Olyan egetverő különbség nem lenne szerintem.
De ezt így nem lehet belőni, hogy évente mennyi. Lehet hogy van olyan év amikor 0, lehet hogy lesz amikor 1,2 millió. Ki tudja ezt előre.
Én is gondolkodtam Cayenne-en. Igaz, én 26 éves vagyok. Nem ismerem a te anyagi háttered. Magaméról tudok nyilatkozni. Most is tudnék venni, és tetszenek is. Egy 2009-es Cayenne S szép állapotban elég elérhető árkategóriában van. De a jelenlegi 400 ezres nettó fizetésemmel nem mernék egy ilyet bevállalni.
Mérlegelj. Mérd a megtakarított pénzedhez plusz a keresetedhez.
Ha nettó 200 ezerből éldegélsz, és 3 év alatt spóroltad össze ezt a 3 milliót amit kocsira szánnál, határozottan nem ajánlom sem a Cayenne-t sem a Touareget.
Ha az anyagi háttér biztosított, (ergó nem fáj mondjuk egy 500 ezres szerviz, vagy egy 300 ezres gumi szett) akkor én már inkább a Cayenne-t választanám V8-cal.
Hát, ha felmerül az, hogy "nem esne jól rákölteni", akkor a Cayenne nem a te autód sajnos. 500 ezres szerviz felmerülhet. Ez benne van. Nem jelenti azt, hogy fel is fog. De kelkulálni kell vele.
De egy sima olaj, + minden szűrő cserét nem úszol meg 40 ezerből, az is biztos.
A gumi az meg... Hát igen. Keress rá, ebben a méretben amikkel ezeket szerelik, mennyiért megy egy gumiszett. Szerintem minimum 200 ezer. A 20-21 colosak azok 300 ezer fölé is beköszönnek.
És a tömeg + lóerő miatt eszegeti is sajnos rendesen a gumikat. Tehát még csak nem is az van, hogy megveszed, és kihúzol vele 6 évet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!