Mi a különbség a sima dízel és a dízel plusz üzemanyag között a mol kutokon?
Azt mondják a Pdtdi motoros autókba jobban ajánlott, ha igen, miért?
Nem értem a különbséget, szerintetek mi az?
A fő különbség, hogy az utóbbi drágább.
A marketing szövegek alapján több adalék van benne, ami állítólag mindenféle jóságot okoz: jobb hidegindítás, tisztítóhatás, kevesebb kopás, jobb vezetési élmény stb.
Persze összehasonlító teszt vagy összetétel nem publikus, így nem lehet tudni, hogy ezek mennyire igazak.
Köszönöm szépen, de én konkrétan tapasztalatokra gondolok, jöhet hideg meleg válasz is. Csak a kíváncsiság vezérel.
Mint pl, valóban hallható a különbség az üzemanyagtol függő minőségtől?
Tehát "halkabban" jár a motor alaojaraton?
Azt kötve hiszem hogy kevesebbet enne belőle egy autó, hiszen ha vízzel is működne, abból is ugyan annyit nyomna be belőle egy porlasztó ugyan olyan sebességnél, nem?
Értem már, minden világos :D
Köszönöm a választ! :)
Nem placebo, nyugi. Csak ezen az oldalon ez a szabály, hogy szidni kell a drágább üzemanyagot.
Sok plusz adalékot tartalmaz, és télen több dermedésgátló van benne, mint a sima gázolajban.
Semmi értelme nincs a drágábbnak.
5. Ha a gázolaj nem dermed meg, akkor a drága az mégjobban nem dermed meg??
Minden fuvarozó cég is csak a normált tankolja, pedig ott aztán lenne értelme ha igaz lenne a drágábbról amit írnak. Mégis üzem biztosak a kamionok, és egy millió km-t is elmennek hiba nélkül.
Ezt inkább csak a műszaki analfabétáknak adják el.
-15 fok alatt már problémás a sima gázolaj, ritkán van ilyen, de nagy ritkán lehet -20 nálunk is. A kamionok pedig mennek minden egyes nap, hétvégi pihenőben is a sofőrök minden nap ráindítanak + ott van az állófűtés. Karácsonykor az ünnepi leállás után az 1-2 éves Euro 6 kamionok is csak nyeklenek, bikázni kell őket, minden bajuk van. Persze hogy nem fognak a drágábbik üzemamyagból tankolni, mikor 1200 liter csak 1 tankolás, és egy jól kihasznált kamionnál 1 hétre elég.
Furgonoknál is pl az Euro 5 Ford Transitok különösen érzékenyek a hidegre, -10 alatt már megy a fejvakarás.
Csak néhány példát írtam. Sajnos már ritka az ilyen komoly tél, hogy ilyen problémáink legyenek.
"15 fok alatt már problémás a sima gázolaj, ritkán van ilyen, de nagy ritkán lehet -20 nálunk is"
problémás a nagy lófaxt. a német postánál dolgozom, Volkswagen T5-s furgonok vannak nálunk, most télen egyikkel se volt gond gázolaj miatt, pedig ezek az autók aztán nyúzva vannak rendesen. előbb az akksi meg a gyújtás baxódik el a sok leállitás, újraindítástól. de az üzemanyag miatt sose volt gond, pedig ezek sose kaptak premiumot.
9es
Igen a T5ök jól bírják a hideget. Meg ha nem áll sokat, hanem megy kora reggeltől késő délutánig, az előny, nem hátrány ilyenkor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!