Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Dizel autó kettőstömegű nélkül?

Dizel autó kettőstömegű nélkül?

Figyelt kérdés

10 év körüli 1.5M körüli kompakt autót keresek.

Előny a dizel.

A toyota 1.4D 90 lovasban se részecskeszűrő se kettőstömegű.

Tudnátok hasonló motorokat mondani ?

2008-10 körül



2021. febr. 17. 16:03
1 2
 1/11 D. Brasco ***** válasza:
89%
Nem tudom miert kell ettől a szar kettőstömegűtől igy rettegni.......komolyan nem fér bele 200ezer kilometerenként a cseréje?!
2021. febr. 17. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
74%

A legtöbb autó már kapott elég hamar részecskeszűrőt 8-10 körül.

Az a helyzet, hogy ennél régebbi autóban találsz ilyet.

Kereshetsz downsizing dizelt. De a gyárilag hosszú olajcsere periódus, valamint a kevés mennyiségű olaj nem vált előnyére ezeknek a motoroknak.


De pont jó hogy Toyotát keresel, drágább szervizelni a japán dizeleket. És most a dmf meg dpf-en akarsz spórolni?

Akkor már Honda saját fejlesztésű 2.2 CDTI, dpf mentes.

2021. febr. 17. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
87%
A Totalcar beparáztatta a népet a kettőstömegűvel, mikor kb 200-250 ezrenként kell csak cserélni, és addig száz más dologra rámegy még költség, nem azon múlik. Továbbá még kettőstömegűvel se olyan kényelmes a váltogatás dízelnél, nemhogy anélkül...
2021. febr. 17. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:

Ez nem para, de minek költsek ha nem muszáj?!

3. Miért ne lenne kellemes váltogatni? Dízel Touran-on tanultam vezetni és nagyon könnyü volt.

2021. febr. 17. 18:16
 5/11 anonim ***** válasza:
Ez a kényelem miatt lett kitalálva, a második részhez meg szubjektív, meg 100 lovason nyilván más pl. Én 318d-n vezettem kézit és kényelmetlen volt úgy meghúzta mindig mikor ráengedtem bármilyen óvatosan is. Automatám van, 500Nm-es kocsin imádom.
2021. febr. 17. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
Na ez meg 90 ló és 200 nm ha jól tudom
2021. febr. 17. 18:30
 7/11 anonim ***** válasza:

Opelnek van még korai 1.7cdri-ből DMF és DPF nélküli változata. Cserébe lomha és nyomatékszegény mint a dög. 80 lóerő és 170Nm maximum.

De ez inkább már 15 év körüli. Többek között G Astrákba és kezdeti szériás H-kba szerelték.

Amúgy én se értem mért kell ettől ennyire rettegni. Az autó egyék költségeire nagyságrendekkel több lemegy. Gondolj bele, gumiabroncsra 200.000 km alatt ennél sokkal többet elköltesz. Még se akar senki felnin közlekedni. Adóról, biztosításról, olajcserékről, üzemanyagról ne is beszéljünk! Nagyságrendekkel több lemegy. És akkor még meghibásodásokról nem is beszéltünk. Amik egy öreg dízelnél nem kizártak.

2021. febr. 17. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:

Persze egyértelmű, hogy több elmegy az évek alatt.

De nem mindegy, hogy 6 év alatt gyűl össze vagy pont beszoptam és vétel után pár hónappal költhetek rá fél misit

2021. febr. 17. 21:07
 9/11 A kérdező kommentje:
Hyundai i30 1.6 crdi ?
2021. febr. 17. 21:14
 10/11 anonim ***** válasza:

Milyen autót akarsz te venni, amibe fél misi a kettőstömegű?

A tudatlanság mellett még más sztereotípiákat is elhiszel?

2021. febr. 18. 07:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!