Dizel autó kettőstömegű nélkül?
10 év körüli 1.5M körüli kompakt autót keresek.
Előny a dizel.
A toyota 1.4D 90 lovasban se részecskeszűrő se kettőstömegű.
Tudnátok hasonló motorokat mondani ?
2008-10 körül
A legtöbb autó már kapott elég hamar részecskeszűrőt 8-10 körül.
Az a helyzet, hogy ennél régebbi autóban találsz ilyet.
Kereshetsz downsizing dizelt. De a gyárilag hosszú olajcsere periódus, valamint a kevés mennyiségű olaj nem vált előnyére ezeknek a motoroknak.
De pont jó hogy Toyotát keresel, drágább szervizelni a japán dizeleket. És most a dmf meg dpf-en akarsz spórolni?
Akkor már Honda saját fejlesztésű 2.2 CDTI, dpf mentes.
Ez nem para, de minek költsek ha nem muszáj?!
3. Miért ne lenne kellemes váltogatni? Dízel Touran-on tanultam vezetni és nagyon könnyü volt.
Opelnek van még korai 1.7cdri-ből DMF és DPF nélküli változata. Cserébe lomha és nyomatékszegény mint a dög. 80 lóerő és 170Nm maximum.
De ez inkább már 15 év körüli. Többek között G Astrákba és kezdeti szériás H-kba szerelték.
Amúgy én se értem mért kell ettől ennyire rettegni. Az autó egyék költségeire nagyságrendekkel több lemegy. Gondolj bele, gumiabroncsra 200.000 km alatt ennél sokkal többet elköltesz. Még se akar senki felnin közlekedni. Adóról, biztosításról, olajcserékről, üzemanyagról ne is beszéljünk! Nagyságrendekkel több lemegy. És akkor még meghibásodásokról nem is beszéltünk. Amik egy öreg dízelnél nem kizártak.
Persze egyértelmű, hogy több elmegy az évek alatt.
De nem mindegy, hogy 6 év alatt gyűl össze vagy pont beszoptam és vétel után pár hónappal költhetek rá fél misit
Milyen autót akarsz te venni, amibe fél misi a kettőstömegű?
A tudatlanság mellett még más sztereotípiákat is elhiszel?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!