10-11 éves dízeles autó 3-400+ ezer km-el?
Ha láthatóan nem egy szétvert autó, érdemes belevágni?
Valami megkímélt, nem kombi de pakolható formásabb dízel utazóautó kellene 1-1.5 millió között, lehetőleg nem túl idősen.
Kotla, tyúkól és csak a 10 millióba kerülő az autó szöveget hagyjuk légyszíves, releváns válaszokra lennék kíváncsi.
Ez teljesen egyén függő. Személy szerint én se új /se régi dízelben nem gondolkodok.
Ha megvan az évi minimum 50-100 ezer km amit beleraknál esetleg indokolhatná régi dízellel való (esetleges) lutrit.
A kulcs szó megfelelő szakemberrel/szervizzel átvizsgálni (szervíz tevékenységeket visszanézni) adott (motor) típushibáknak utána járni.
A nyilvánvaló egyéb tételeken FELÜL legyen mondjuk készen még félmillió ha valami közbejönne és akkor működhet.
Ha autópályáztak vele, akkor a 300-400e km nem olyan sok, főleg dízelnek, ezt leginkább abból lehet tudni, hogy jó alaposan szét vannak verve a hűtő lamellái a becsapódó bogaraktól.
Konkrétan erre gondolok (addig nézegetem míg elviszik...), de akár lehetne másik is a listából, csak azok "kevesebbet" futottak.
Nem, nem saját autó és nem az én hirdetésem. Azért merem idelinkelni mert 50% hogy megveszem, vagy igen vagy nem... szívem e felé húz de az eszem stoppol...
Látok ilyet facebook-on is, de persze hogy tesó hirdeti... eszem megáll hogy már nem csak a BMW meg a Mercedes ami megy náluk, hanem minden ami olcsó, "prémijum" és még mozog...
A másik ami miatt elmegy a kedves ezektől az autóktól pedig nekem nem azért kellene mint amire nekik, villogni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!