Szerintetek mi baja lehet az autómnak?
Egy peugeot 307 sw 2005ös kiadás 2.0 dízel 90 lovas autóról van szó.
Izzógyertyakat cseréltem egy hónapja, akumlátort meg egy fél éve, de ebben a -6 fokban nem gyúlt be. Addig hajtotra az önidító, hogy leszívta teljesen az akksit.
Szerintetek mivel lehet gond?
300 ezer kilóméterben van, lehet azért, mert kikopott már a motor vagy valami egyébre gondoljak?
Köszi a segítséget, örök hála 🙏🏿
Az oké hogy cseréltél izzítógyertyákat, de annak a reléje is működik? Hallanod kéne a kattanását, meg nem ártana ellenőrizni úgy hogy kiveszed egyesével a gyertyákat valakit megkérsz szépen hogy izzítson és közbe figyeled hogy izzik-e egyáltalán.
De lehet gond azzal is hogy nem jut el az üzemanyag ami nem feltétlen azért van mert hideg van hanem mert most jött el az ideje annak hogy így járt. Lehet szennyeződés került az üzemanyagrendszerbe ami valahol megakadt és dugulást okozott ez lehet akár a szűrőnél, akár az adagolónál, akár az üzemanyag pumpa az ami elköszönt és nem nyomja fel az üzemanyagot. Vagy valamiért levegősödik a rendszer folyamatosan tehát lehet cső szakadás bár akkor észrevennéd hogy ömlik a gázolaj.
De elsősorban izzítás hibára gondolok, bár nem volna szabad ennyire enyhe hidegben nem indulnia mert volt nekem olyan autóm aminek nem működött az izzítása a relé miatt és -12 fokban is beindult az autó, igaz hogy nem volt valami tökéletes de beindult.
Köszi a válaszokat, azt elfelejtettem írni, hogy ha plusz fok van, akkor pöcre gyúl, egészen eddig nem volt gond vele.
Esetleg annak lehet köze hozzá, hogy sima dízel van benne és nem plus?
Méresd meg a kompressziót , mert nincs szelephézag hidegben.
Az izzítást könnyű letesztelni egy próba lámpával.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!