Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » E46 320d - Mi okozza az...

E46 320d - Mi okozza az olajlámpa felvillanását a műszerfalon?

Figyelt kérdés

Nemrég vettem a fent említett autóból egy 2004-es, facelift utáni példányt. Az eladó (nem kereskedő) mondta, hogy egy ideje az autó azt csinálja, hogy indításnál bekapcsol az olajlámpa sárgán, aztán egy 10-20mp után kialszik. Ennek tudtában vettem meg az autót. Úgy tudom, a motorolajszint érzékelővel lehet a probléma, viszont az eladó nemrég cserélte benne, ez a "hiba" továbbra is fennállt.

Működésben nem hátráltat, csak picit szúrja a szemem. Valaki találkozott már hasonlóval?



2021. febr. 12. 14:21
1 2 3
 11/25 A kérdező kommentje:
Értem, köszönöm a válaszokat. A működésében semennyire nem befolyásol, rendszeresen (8-10.000km) cserélem az olajat, mint az előző autómnál is, illetve néha ellenőrzöm az olajszintet.
2021. febr. 12. 21:22
 12/25 anonim ***** válasza:
0%

Én akkor cseréltem amikor kiírta. 300 ezer előtt “elajándékoztam” az autót, és most bőven 300 felett is pöccre indul. -10-ben is.

Ez a 8-10 ezer a ladák meg egyes golfok idejében volt szükséges.

Annyi a lényeg, ha LL-04-et írnak, akkor azt kell tenni bele. Nem valami más kulimászt.

2021. febr. 12. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/25 anonim ***** válasza:
31%
7-esnek egyedi humora van. Egyedül őt szórakoztatja.
2021. febr. 12. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/25 A kérdező kommentje:
A vásárlás utáni olajcserénél ilyennel töltöttem tele: [link]
2021. febr. 12. 21:52
 15/25 anonim ***** válasza:
89%
Soha ne hagyadkozz erre az olajszint-jelzőre, mert ennyi idősen már megbízhatatlan. Lehet hogy feleslegesen jelez, de rosszabb esetben pedig nem kellő időben.
2021. febr. 12. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/25 anonim ***** válasza:
21%

Na a 8000 megjöttek a 8000 km-fan lepontozóbarmok is. Valaki lemeri írni a tapasztalatát, azonnal le kell pontozni, mert nem tudják elviselni mert nem vág egybe a tévhitükkel.

A bmw mérnökei valószínű olyan tökkelütöttek voltak, hogy véltelenül a 2-est nyomták az egyes helyett, így lett huszonezer a csereperiódus, az áhított tízezer helyett.

Ja, nem. :)

2021. febr. 12. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/25 anonim ***** válasza:
51%
14, szerintem ez a legjobb bele.
2021. febr. 12. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/25 anonim ***** válasza:
100%

#12,16

Igen, a gyári javasolt olajcsere-periódus 25 ezer kilóméter. Viszont akinek van egy kis esze az nem vár vele ennyit. Volt/van egy sorozat, bimmergarázs a neve, egy BMW-specialista szervizéről készül a sorozat. Ő is elmondta, hogy a gyári olajcsere-periódust max az új kocsiknál szabad betartani, tehát 2-3 olajcsere erejéig. Utána jobb áttérni a 10 vagy max 15ezres csereperiódusokra, már a pár éves de sokat futott példányoknál is, oljasár, stb miatt.

2021. febr. 13. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/25 anonim ***** válasza:
52%

18: több mint 300 ezerig mentek gond nélkül az autóim ilyen csereperiódussal. És 300 felett sem a motor miatt annyi nekik, hanem lerohad a kaszni a motorról.


Egyébként a németektől behozott autóknál jó kis török előző tulajjal nem egyszer láttam hogy -6000 -8000 van “olajcseréig”, magyarul nekik a 25 ezret sem sikerült betartani. Magyar suhanc meg megveszi 80-ra tekert órával, majd elkezdi 8 ezrenként cserélni. Az már annyit ér mint halottnak a beöntés.

2021. febr. 13. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/25 anonim ***** válasza:
100%
Nekem ugyanez volt. Szenzorhiba.
2021. febr. 21. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!