Melyek voltak a "népautók" a 2000-res évek elején?
Nèpautó alatt az olcsóságot értjük.
A nagyon kis pénzűek általába 3 féle kocsit vettek.
Suzuki Swift, Skoda Felicia, Opel Astra F.
2000-ben ezek még úgy ahogy autóknak számítottak, és ma is sokat láthatsz még ezekből.
2000-res években még tele voltak az utak Zsigulikkal, a külföldi népautók az 1-es, 2-es Golfok voltak, az akkor még 10-15 éves Ford Sierrák, Opel Kadettek, a 90-es években újonnan vásárolt F Astrák, stb. A 3-as Golf akkor még fiatal autó volt, a 4es Golfoknak kb olyan megjelenése volt, mint ma mondjuk egy VW ID3-nak, ami nagy újdonság, és sokan megnézik. A 4es Golf akkor drága, eléggé igényes autónak számított.
Kb ekkor jelent meg az 5.5-ös Passat, az már igazi űrhajó volt, főleg, hogy az 5.5-ös nagyon igényes konstrukció volt: hosszmotor, nagy 6 hengeres motorok, Torsenes négykerékhajtás. Jó, persze a legtöbb 1.6 benzin volt, meg akkor a világújdonság 1.9 PDTDI, ami sok embert meggyőzött akkor, hogy a dízelmotor is jó.
Audi A6, BMW-k akkor nem voltak ennyire elterjedve, mint manapság, akkoriban egy új C5ös A6 űrhajó volt az utakon, az A8ról nem is beszélve. Mercik voltak azért, ugye a sok zöldséges és 190-es, de a pápaszemes meg a bálna Merci akkoriban félelmetes, gazdag maffia autó volt. Akkor kezdtek kikopni a 90-es évekből származó kivénhedt maffiózók a 2es Pajerókkal, 7es BMW-kel, korai Land Roverekkel, Jeepekkel, stb.
Hát figyelj, én nem tudom milyen városban élsz, de az E60-at még ma sem nevezném népautónak :D
Max tesóéknál, jobb kormánnyal R-es rendszám, füstös lámpa :D
De vetekszik a 316i compacttal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!