Renault Kango olajteknő csere nagyon problémás?
"van akna és jó krovakészlet!"
Csak tudás nincs. Különben fel sem tetted volna a kérdést.
Lehet hogy én vagyok a hülye, de amihez lövésem sincs, annak nem állok neki.
Vagy legalább utánaolvasok vagy nézek róla youtube videót.
Sokszor bele lehet olyanba szaladni, hogy úgy tűnik, hogy csak pár csavart kicsavar aztán annyi aztán mikor vakon nekiálltál szétborítani a kocsit akkor derül ki, hogy nem tudod hogyan tovább.
Youtube videókban általában elmondják a trükköket ha vannak, lehetséges hibákat stb.
Ha azt nézzük, valóban csak egy ujjgyakorlat.
Olaj leenged-csavarok ki-dekli le. Tisztogatás, új tömítés helyére- dekli vissza-csavarok be-olajjal feltölt. (remélhetőleg nem a régit öntöd vissza, szóvak szűrő csere is)
Amennyiben csak a netről tájékozódva fogsz hozzá, akkor viszont a legkisebb probléma is megállíthat.
(pl. egy beszakadt csavar, egy rosszul illeszkedő felület, stb.)
Jah és nem kell hozzá crova-készlet, mert mind a 17 felfogó csavar ugyan az a méret. ;)
Én azt szoktam mondani, hogy akkor álljon neki kocsit szerelni az ember hogyha az se baj ha utána 1 hétig nem tud vele menni sehova.
Mert szerelés közben mindig jöhetnek olyan dolgok, hogy kiderül, hogy ja más is cserés, tömítést is cserélni kéne, itt is folyik az olaj, itt a szilent rossz, itt egy gumicső el van repedve stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!