Vannak olyan autók amik youngtimerek de inkább veteránok amik ezeknek a feltételeknek megfelelnek?
Azt hány éves vagy te pistike,hogy anyuka mondja meg milyen autot vehetsz?!?Elmultal mar 12?!?
Egyebkent meg egy veteránba aztán annyira fontos meg kell az ilyen cucc mint kan disznóra a csecs.....arrol nem is beszélve hogy tizedjére irod ki ezt.....
Én egy 1991-es BMW E34 540i-t kezdtem el felújítani 2016-ban. Körülbelül 2900€-ért jutottam hozzá Ausztriában egy kis faluban. Egy öregé volt, de teperte bele rendesen a kilométert, 290 000 volt benne. Behoztam, lepapíroztam, levizsgáztattam...volna...ga már vizsgáztatás előtt nem kellett volna egy rakás alkatrészt kicserélni benne. Kerékcsapágyak, komplett fékrendszer, kormányösszekötő rudak, féltengely csuklók, lengéscsillapítók, toronycsapágyak, hardy tárcsa, kardánkeresztek. Ez kb. 2 hónap volt, mire mindent össze tudtam vásárolgatni hozzá. További 1 hónap mire mindent sikerült kicserélni. Flexelés, melegítés, kulcstördelés, sűrű anyázás, stb... 4 hónap után le tudtam vizsgáztatni az autót. Jaj de jó, végre. 1000km, kopogás a motorból. Akkor motor szét, szelep csere, gyűrűzés, hengerfejfelújítás, motortisztítás, főtengely csapágy, mindkettő. Körülbelül megint 2 hónap szerelgetés. Összeraktuk, minden fasza, nagyon jó hangja van. Első út Pestre, Óbudán koppanás, csörgés, autó nem tér semerre. Eltört a lengőkar, és a kormánymű is valahogy ment vele. Megint 2-3 hónap. Megint készen lett, megint élveztem 2-3 hétig. Elkezdett búgni a hátulja, difi. Ekkora már a sírás kapkodott és mindennek lemondtam a kocsit meg magamat is minek vettem meg. Kapott egy sperr difit hátulra, kb. 1 hónap alatt meg is jött német kollegától. Eltelt majdnem 1 év én pedig kb. 1500km-t mentem az autóval. Ezután kicseréltem télen a szilentblokkokat erősített poliuretánra, új rugókat kapott, kuplung kicsit fent fogott szóval az is csere lett szinter kuplungra. Motortartó bakok, váltótartó bakok. Február környékén elvittem kárpitoshoz, az összes ülés kapott új félbőr kárpitot, tetőkárpit cserélve lett, ajtón a bőr kárpitok szinten. 2017 telén kapott egy telifényt, Daytona Violet, króm részek fel lettek polírozva, 1,5 év vadászat után lett hátulra fehér közepű Hella lámpa. 2018 májusa körül készült el jelenlegi formájában. Közel 2,5 év alatt értem vele arra a szintre, hogy ki merek vele gurulni találkozókra és már nem valahova a peremre leparkolni. A ráfordított összegek számolgatását abbahagytam félúton, szokták kérdezni, olyan 12-14 ezer euró közé saccolom.
Ennek tudatában keress veterán autót.. és ez csak egy példa volt. Minél öregebb egy autó annál drágább buli lesz.
Max. 1 millióért veterán, amiben van légzsák és ABS, de emellett még Anyunak is tetszik?
Szerintem neked nagyon sokáig nem lesz autód..
Vagy inkább sosem :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!