Mit kell tudni a BMW E90 323i , 325i , 328i motorokról , megbízhatóság , fogyasztás , szervízköltség , fenntartási költségek , tényleg megölhetetlenek a 6 hengeres benzinmotorok?
Ezek már nem a megölhetetlen hathengeres benzinmotorok.
A BMW az E90 szériába már az N-es (N betűvel kezdődő motorkódos) sorhatokat tette. Ezekre jellemző a megnyúló / elszakadó vezérműlánc, és egy sor másik hiba - nem sorolom itt fel mindet, kérdezz meg egy BMW szerelőt.
Őszintén: ha megadod neki a kellő karbantartást (idő ELŐTTI vezérléscsere, csakis bele való olajjal gyakori olajcsere, hidegen kímélő használat), akkor ezekkel sincs olyan nagyon nagy baj. Csak nehéz olyat találni, aminek ezt a használati módot eddig is megadták, ebben sosem lehetsz biztos.
A BMW híresebb hathengeres benzinmotorjai az M-es (M54-ig bezárólag) motorkódúak voltak, amiket 3-as BMW-ből az E46 szériáig gyártottak, E60-as 5-ös szériából az első facelift előtt az 520i, 525i, 530i volt még M54 motoros - ezt csak azért mondom, mert talán ez a legújabb vállalható BMW, amit még ezekkel szereltek.
Azt pedig általánosságban, az M-es motorral szerelt bajorokra is BMW tulajként el tudom mondani: ha tudatosan tartod karban, megelőzőleg szervizeled és az olajcserével nem várod meg a gyári előírást, akkor tartós gépek ezek, nem csoda, hogy - bár én is utálok ezzel példálózni - nyugaton nem köpködik őket ennyire. Azért, mert ott a legtöbben egy havi fizuból letudják az éves szervizt. Itthon nem, ezért kihagyják, tönkremegy, és köpködik, hogy sz@r, pedig nem az autó az, hanem a hozzáállás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!