Ha egy régi Suzuki Swiftet 1300 helyett csak 1000 köbcentis motorral veszem, akkor átírás,adók, biztosítás stb. terén sokkal olcsóbban kijövök?
Igen , olcsóbb mert kisköbcentis és könnyű.
1 el kevesebb gyerta kell, 3 liter olaj elég 4 liter helyett, kevesebbet eszik, és hidrotőkés, nem lesz szelepszár szimeringes. Az ezres a legjobb motor DE gyenge, nem autópályára való, nekem kell az 1.3-as mert pályán megyek 130 kmh-t oda kell azért a plusz erő.
Ez remek, csak a gyengesége aggaszt, de biztos vagyok benne hogy ezen lehetlesz javítani. Tunningolni nem szeretném ezért jól ki kellene könnyíteni akkor biztos jobban megy. Első körben kihajítom majd a pótkereket meg az ilyesmi lim lomokat, ezután kiszedem a vezető ülésen kívül az üléseket és kiszedem a rádiót. Felszedema szőnyegeket, gumiszőnyegeket.Leengedem az ablakmosó folyadékot ez is plusz 1-2kg.
Ezek jutottak eszembe, motortérből,vagy az alvázból milyen alkatrészeket lenne érdemes még kihajítani?
Még nem vettem meg, de ő a kiszemelt:
Azt írják rohad az alja, de az kit érdekel végülis, az úgyse látszik
Meg végülis így könnyebb az autó, ahogy rozsásodik el az alja, szerintem pár kilót így is simán lehet nyerni és ezáltal javulhat a fogyasztás.
Esetleg még valakinek vannak tippei kikönnyítésre?
Méga arra gondoltam hogy leveszem a jobb oldali visszapillantót, mert régi trabantokon se volt és gondolom akkor szabályos. Még arra gondoltam hogy kiflexelem a kipufogócsövet hátul valameddig, és rábarkácsolok egy műanyag PVC lefolyócsövet helyette, ez simán jól bírja a hőt tapasztalatból tudom, na, ez megint pár kiló. Simán le fogom szorítani 4 literre a fogyasztást
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!