Küszöb csere mennyibe kerülhet?
Csere mennyibe kerülhet, ha az új két oldalra összesen 35 ezer lenne, míg bontottból gondolom olyan 25 ezer körül? Munkadíja körülbelül? Újat gondolom még festeni fényezni stb. kell.
Nem filléreskedek, csak kérdem, kíváncsi vagyok. Bár erre karosszériás tudna válaszolni, ő mit lát jónak, mit kell még cserélni, ha kell.
Köszönöm!
Az biztos hogy annyi...? Egy C3 I-nél is...? Nem BMW ez vagy valami "prémium".
Na igen, ez jó kérdés, hogy a belső is rossz, vagy csak a külső elem.
De szerintem ezt is kell cserélni:
Jobb esetben csak baloldalt, de ha mindkét oldalt?
Kérdező, itt nem az a lényeg, hogy Audi, Bmw, vagy éppenséggel Citroen C3. Itt egy dolog, hogy 25-ért kap bontottat a szerelő...
25 a cucc
30-40 a munkadíj, hegeszteni, vágni kell, ki kell rámolni az üléseket
30-40 a fényezés
Ez simán 80-100ezer. Ha mindkét oldalon kell, akkor 130-150. A krva sok munkát kell megfizetni, itt a legkisebb tétel az anyagköltség.
#3 Miért kell hegeszteni és vágni? Nem csak csavarozva vannak ezek az alkatrészek? Komplett csere kéne nem foltozni tunerjóska módra, mint a 318 compact BMW-ket. Nem értek hozzá, elnézést. Üléseket is ki kell szedni...? Ezt végképp nem értem.
Na de ha ennyibe kerül, sajnos akkor le kell mondjak az autóról, vagy hagyom így, csak lehet műszakin nem megy át. Év végéig van neki.
Megint csak, nem azért mert nem lenne rá, vagy nem szánnám rá egy autóra, csak erre a konkrét autóra nem szánok már annyit, nem éri meg (szerintem...)
#7 Brasco, ezzel a nyersségeddel nem mindig érsz el jó pontot... válaszodat köszönöm, nem okoskodtam, hanem kérdeztem miért kell ezt-azt, mert tényleg nem tudtam. De így már, hogy írtátok (köszönet #8), okosabb vagyok.
#9 mint írtam, nem tudtam hogyan van felfogatva, miért kötelező mindenkinek szakinak lenni?
#8 csak bánt a dolog, mert szerencsétlen kocsi most kapott ősszel új vezérlést, futómű javítást és nem maszeknál. Bár már akkor is gondolkodtam hogy nem kéne, inkább autó csere, de ingatlan vásárlás miatt, maradtam ennél a kocsinál, fentieket meglépni viszont muszáj volt, munkába járós ingázós kocsi... De ez innentől már csak értelmetlenül vinné a pénzt.
Ha egy jegesebb havasabb télen nem állna a háromnegyed ország sós latyakban, még talán jobb is lehetne a MO-i autópark állapota.
Aztán, ahogy hallottam hány olyan modell van, aminek többet árt az alvázmosás, mint használ (elektronika).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!