Szeretnék venni egy Volkswagen Sciroccot, de két féle motorral adják: 1.4 benzines 160Le, vagy 2.0 TDI 140LE. Melyik lenne ideálisabb német-magyar ingázásra az autópályán hogy lehessen haladni, de városban is használnám?
A legjobb az ingázásban pl a München-Salzburg szakasz, ahol sokan ingáznak és örülsz ha 100-at tudsz menni. :D
Ha haladni is akarsz akkor inkább vedd a 2.0TSI-t vagy az R-t, Azzal lehet haladni is. Ha helyben nem használod sokat akkor tökmindegy hogy 6 vagy 10 litert eszik..
Nem csak ezzel a két motorral létezik, van 2.0 TSI is 200/211 lóerővel. (122 lóerős 1.4 is)
Igazából ha ingázni akarsz, akkor 2.0 TDI a 140 lóerő már bőven elég, jól mozgatja a hétköznapi forgalomban a kocsit. De van 170 lóerővel is. A facelift meg már 184 lóerő.
Dízelnél kb mindegy milyen motorkóddal veszel, nincs nagyon típushibája, a 2.0 TDI egy nagyon jól eltalált motor.
122 lóerős benzines felejtős, 160 lóerősből meg a 2011 utánit érdemes, annál már megoldották a vezérlés problémáit.
2.0 meg teljesen rendben van, csak hát rá kell számolni plusz 500k-t legalább az 1.4-hez képest, hogy jót találj
Én az enyémet fele-fele használom Budapest-agglomeráció ingázásra, és pályázásra (100 km-es etapok egyben), de a dízelnek sincs baja ettől. Akárhogy taposom 8 litert nem sikerült még megetetni vele sehogy sem.
DSG-vel meg kifejezetten kellemes. (Igaz a kettőstömegű + lendkerék kb. háromszoros áron van a manuálishoz képest)
Két dolog van, ami negatívumként felhozható, az ajtóbehúzó recseg, ha magas vagy, a középső tükörben nehézkes a kilátás. De ezen kívül én imádom minden percét mióta megvan
Egy TDI Scirocco tulaj
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!