Az első egy 2015-ös évjáratú Volkswagen cc R-Line a szokásos 2 l-es CRTDI motorral kb. 100-150 000 km-rel.
A másik egy 2017-2018-as 2 l-es hibrid benzines Ford mondeo Vignale felszereltséggel és kb. fele ekkora futásteljesítménnyel.
Mind a két autót gyönyörűnek tartom és leginkább ez fogott meg bennük nem feltétlen racionális döntés alapján szeretnék autót vásárolni hiszen számomra a külseje nagyon fontos de mégsem akarom az életemet is rá költeni. Azt gondolnám, hogy mind a két autó kényelmes és tágas. Városi használatra nyilván a benzines a megfelelőbb választás viszont kéthetente járok Ausztriába vásárolni . Ez kb. 200 km-es utat jelent ami alapján a dízel is szóba jöhet. A fogyasztás sem mérvadó hiszen nagyjából ugyanannyit fogyasztanak. Melyik lenne jobb választás? Ja és egy fontos infó: Bármelyik autó mellett is döntök mindenképp automatát akarok
Ebből inkább a Fordot venném. Arra a kevés ausztriai útra elég a 2 literes benzines.
2021. jan. 8. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
3/12 A kérdező kommentje:
Aki válaszol annak megköszönöm nagyon szépen csak kérem fejtse ki hogy miért az adott típusra szavazott. Ennek fényében az első válasz értékelhetetlen
2021. jan. 8. 19:56
4/12 anonim válasza:
#1-es vagyok. Volkswagen személy szerint jobban tetszik. Csak dízelt vennék, ha csak városi használatra veszem akkor is! Sokkal jobban vezethetö, kevésbé szervíz igényes a Passat. Mellesleg sokkal megbízhatóbb is.
2021. jan. 8. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
5/12 A kérdező kommentje:
Benzin vagy dízel nem mérvadó mindkét típusból volt több autóm is. A mondeot elég problémásnak mondják ebből a generációból a Volkswagennel ellentétben. Ezt a kétliteres dízel motort pedig kifejezetten dicsérik. Elvileg mással sincs nagyon gond inkább apróságok mint minden Volkswagennél az ablakemelők tönkremenetele
2021. jan. 8. 21:21
6/12 anonim válasza:
Hány évig tartanád meg és mennyit mész átlagosan? Hibrid technológia rohamosan fejlődik, ez hatalmas értékvesztéssel is jár. Továbbá sok szerelő nem is akar hozzányúlni.
Dízel viszont akkor problémamentes, ha időnként van idje regenerálódni, azaz legalább 1 órát mész vele megállás nélkül (nem kell autópályán).
Szóval én hibridet nem vennék.
2021. jan. 8. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
7/12 A kérdező kommentje:
Hát egyelőre fogalmam sincs, hogy mennyi ideig lenne meg először meg kéne venni. Elvileg a hibrid benzinesek nagyon megbízhatóak viszont ez a cc sok szerelő szerint egy rendkívül jó autó. Nem véletlen használják ezt a CRTDI motort annyi Volkswagen Konszernes autóban. Még felmerült egy harmadik típus mégpedig VW scirocco szigorúan 2011 utáni. Igaz teljesen más mint a fent említett két autó mégis szerintem egy nagyon vagány forma Úgy tudom se a benzinessel se a dízellel nincs különösebb probléma kivéve az 1.4 TSI motort.
2021. jan. 8. 21:51
8/12 anonim válasza:
2.0 TDI-m van DSG-vel, imádom.
Nekem a futás fele város, fele pálya, teljesen jól működik régóta.
A CC még jobban is néz ki sokkal, én biztos azt venném
2021. jan. 9. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
9/12 anonim válasza:
Ford esetében a Vignale a tényleg full extra volt, nem tudom ehhez képest a CC mit ad? Az R Line tudtommal a sportosabb kinézetre ment rá, jó széles és peres gumikkal, ültetett futóművel - ami a magyar utakra aztán nagyon hasznos... Illetve nagyon illúzió romboló tud lenni még egy ilyen prémium autóban a szövet üléskárpit, a kézzel állítható - nem memóriás ülések, ahogy a kézi sebességváltó is ciki egy ilyen kaliberű autóban - hangsúlyozom, hogy szerintem, mert tudom, ízlések és pofonok... ;)
2021. jan. 11. 00:42
Hasznos számodra ez a válasz?
10/12 anonim válasza:
#9: Kizárólag olyan dolgokat soroltál fel a CC ellen, amik simán benne vannak egy szintén legmagasabb felszereltséggel kiadott modellben...
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!