Dízel szeretők miért szeretitek jobban a dízelt,miért nem szeretitek a benzinest,ha egyáltalán nem szeretitek,és mik azok a tévhitek,amiket a dízelről mondanak gyakran?
Két féle dízelpárti ember van.
1. Vezeti a dízelt, hosszabb utak miatt, mint egy normális ember, ugyan úgy tekint rá, mint a benzines autóra. Üzemanyag-üzemanyag, megy. Kész.
2. Vannak a teljesen retardáltak, akik azt hiszik, hogy dízelt vezetni valami kiváltság. Egy olyan autóban ülnek, ami nem lehet akárkinek. Egy olyan forrással, ami maga a csúcs, mindent lenyom.
És a 2. típusú embert össze is kötöm a tévhitekkel: Itt jönnek elő a
- Marhán húz ám! (még a 120 lovas is...), ülésbe ver még 6-odik sebességben is 40-nél.
- Akkora nyomaték van, hogy agyad eldobod, elhúz egy egész lakóparkot!
- Szanaszéjjel veri a dízel az összes benzinest
- Kormol, tehát nagyon jó, nagyon gyors
- Szép hangja van, huhog mint egy asztmás bagoly
- Olyan keveset eszik, hogy szinte visszatermel...
Igen, nyomatékosabb. De egy azonos lóerejű benzin vs dízel között aligha van számottevő különbség. Néha egyik jobb, néha másik. Típusfüggő, motorfüggő. Ugyan ez turbóbenzin vs turbódízel között. Na. A 2. típusú ember szentül hiszi, hogy a dízel maga a csúcs. Nem az. Vannak előnyei, hátrányai, de ők nem ismerik be a hátrányokat.
Rokonnak ugyan olyan autója van mint nekem. Évjárat más. Övé 2.0 turbódízel, enyém 1.8 turbó benzin. Övé 134 lóerő, enyém 201. Nyilván enyém szanaszéjjel veri az övét bármikor. Szóval még csak az se igaz, hogy mindig a dízel az erősebb, gyorsabb...
Nem rossz a dízel. Tudni kell mire kell használni, el kell ismerni, hogy annak is vannak hátrányai.
És nem kell a Smoke and Charm, meg a "ez dízel te ku#va" matrica. Nem menő. A dízel nem kiváltság :D
#5 oké, oké, de dízelt se 1.4-est veszünk jobbára... sokkal inkább legalább kétezrest, hogy legyen értelme is, tényleg húzzon és gyorsuljon...
Igen, kb. 4 liter diffivel számolva, 100 ezer km alatt, kemény 1.5 millió forinttal költ többet üzemanyagra az ipse ha benzinest vesz.
Költhetné szervizre is, mert miért is ne, hadd áljon az autó napokat, akár heteket ott, és ne legyen mivel menni. És biztos hogy sűrűbben áll ott mint egy benzines. Arról nem is beszélve, hogy a tankolást el tudod osztogatni, akár havonta kétszer fullra tankolod, kevésbé érzed meg mint ha egyszerre kell kiadni a kocsira akár 2-300 ezret is, mert a jó öreg kettőstömegű besz*rt.
Biztos hogy egy modernebb dízel van olyan jó mint egy benzines, csak épp nem mindenki teheti meg hogy milliókért vegyen olyat. Nekik maradt a fúdefasza kormosbüdös 400 ezerről visszatekert TDI, meg TDs BMW-k...
Amúgy meg, mondjál kérlek egy olyan dízelt ami 10-11s alatt gyorsul, 6 körül eszik max. vegyesben, és még megbízható is, elérhető áron. Szerintem jó sokat kéne gondolkodni rajta...
Falu helyen kis távokra a benzin a jó.Hoszabb távok megtételéhez találták ki a dizelt.
Én személy szerint mindketőt szeretem. De inkább benzin párti vagyok hiszen abban kevesebb az elromlandó alkatrész és strapább is.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!