Mitől repedhetett el így a dugattyú?
Képet sajnos nem tudtam csatolni, de a teteje keresztben elrepedt.
BMW 320D M47 motorkód, a 163 lóerős változat. Egr, dpf ki van írva, egy szolid chip van benne a rigotech által megírva. (163 -> 184,8) Nem sufni 40 ezres chiptuning, élő adattal tesztelték az autót, padon mérték, másfél éve benne van. Az utóbbi pár hónapban elkezdett feketén füstölni az autó, illetve nagyon halványan kéken. Tudom, akkor kellett volna foglalkozni vele amikor elkezdte, nem is kioktatást kérek, hanem hogy konkrétan mi okozhatta a dugattyú elrepedését? Ez porlasztóra utal? Most cserélünk motort benne, mert a henger falat is megkarcolta.
Porlasztó biztos nem, ha az rossz, az a henger nem éri el a max teljesítményét, tehát nem reped el.
Akkor rángatott volna, meg fehéren/feketén füstöl.
Nekem olyan dízel van, ami tuning nélkül is apránként elrepeszti a hengerfejet. Valószínű a gyártó kihozta belőle a maximumot.
" BMW 320D M47 motorkód, a 163 lóerős változat. Egr, dpf ki van írva, egy szolid chip van benne a rigotech által megírva. (163 -> 184,8) Nem sufni 40 ezres chiptuning, "
SAját magad leírtad.
Ettől független BMW és örülj ha ennyit kibírt .
Attól törik el mert bmw.
Én még sose hallottam hogy valami borzasztó sok km-t bírnának ezek.
"szakszerűen ki lettek iktatva"
Gyönyörű mondat! :-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!