Mi a különbség a gyakorlatban az első kerék és a hátsó kerék meghajtású autók között? Melyiket milyen vezetni? Melyik ajánlottabb?
Figyelt kérdés
Állítólag a hátsó inkább kipörög alólunk, főleg jeges úton. Ha a legtöbb modern autó első kerék meghajtású, akkor a régebbi amerikai autókat és még ma is, teherautókat, buszokat, egyes sportautókat miért hátsó kerék meghajtásúra tervezik?2020. dec. 26. 19:45
12/15 anonim válasza:
Én úgy vagyok vele, ha már 4 kereke van az autónak, legyen mind a 4 hajtva. Ehhez képest nagyon kevesen csinálnak állandó 4 kerék meghajtású autókat. De ott van pl az Audi, na ők nagyon vágják a témát. Meg kell nézni hogyan működik egy Torsenes vagy Kronedifferenzial-os Quattro rendszer, na azt nevezem én tökéletes hajtásnak.
13/15 anonim válasza:
Ezért írtam hogy quattro.
Volt hátsó meghajtásum első meghajtásum, most egy összkerékhajtásum van.
14/15 anonim válasza:
Átlag forgalmi szituációkban 100-170 le között ha gyári difi van benne, kb semmi. Szélsőséges forgalmi szituációkban máshogy viselkedi. Ha az eleje kapar ki akkor alúlkormányoz, ha a segge akkor túlkormányoz. Plusz az első kerék meghajtás általában ami az elosztást jelenti orrnehéz, cserébe viszont összességében könnyebb az autó.
15/15 anonim válasza:
5-ösnek. Nekem is hátul kapar, fateré elől és vezetem mindkettőt. Kicsit hasonló helyzetben vagyunk. Viszont az hogy betapad-e szerintem sokkal inkább a gumin múlik. Lehet hogy faterod autóján illene már korszerűsíteni a szettet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!