Egy veterán-hobbi járművet milyen időközönként érdemes megjáratni a téli időszakban,meg úgy ámblokk?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
amúgy ámblokk sehogy. Ha megteheted, akkor emeld meg, tedd négy helyen fa bakra úgy , hogy a kerék gumija ne érjen a talajhoz.
Aksit vidd fagymentes helyre, havonta egyszer tedd csepptöltésre. Tavasszal leemeled a bakokról, aksit vissza, pöccre fog indulni. Akkor viszont tanácsos menni vagy húsz kilométert.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Száraz időben közlekedni kell vele, nem álló helyzetben járatni a motort.
Az itteni időjárási körülmények viszont olyanok, hogy hetek telhetnek el ideálisnak nevezhető körülmények nélkül.
Lásd a mostani helyzetet, amikor nincs rossz idő, de az utak nyálkásak latyakosak - egy veterán autót az ilyentől, de a sózott utaktól is kímélni érdemes.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nem érdemes külön megjáratni. Ha egyáltalán nem használod akkor pár havonta egyszer menj vele (lehetőleg száraz időben), hogy az olaj megforduljon benne és hogy a benzin ne rohadjon bele.
Amúgy helyesen: en bloc.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Úgy "ámblokk" milyen típusú, és hány éves autóról beszélünk?
Mert nagyon nem mindegy, hogy egy 30 éves Merci, ami épphogy megkapta az OT rendszámot, vagy egy 1930-as Rolls-Royce az alany.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
2. És miért kellene bakra tenni.??
Mi az ami állásban tönkre megy de ha használjuk akkor meg nem?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!