Milyen kezdőmotort ajánlotok?
Első motor lenne,125cc-ig. 75 kg vagyok,174 cm. Nyilván a törvények által megengedett keretek közt. Nagyrészt varosi használat,de lehet hogy néha országútra is. Gondolkodtam yamaha yzf r125-ben,vagy honda cbr 125-ben is. Sajnos a kellő márkaismereteim hinyáznak,ezert kérdezem. Valamint a keretem rá kb 3000 euró-1070000 ft. Ha lehet ne legyen gagya állapotban.
Ég áldjon
Szia!
Újonnan akarsz motort venni?
Én is motor után nézek, de én fix, hogy 125-250 köbcentiben használtat vennék, de te tudod.
Egyébként nem rossz ötlet a fent említett két típus, csak egy baj van velük.
Méghozzá, hogy 4 üteműek. Ezáltal gyengék és 1-2 hónap alatt azt mondod rá, hogy "kinőtted" a motort.
125 ccm-be mindenféleképpen 2T-t néznék. Mondjuk MZ TS vagy MZ ETZ.
#2!
Nehogy már ilyen pusztulat emzékre beszéld rá! Ha kinövi, ha nem, 125cm3 és és 11kW lehet egy A1-es motor. Mi az, hogy gyenge? Pont megfelelnek ennek a kitéteknek. Maradjon nyugodtan a kérdező a négyütemű japán motoroknál. Az MZ-t is kinőné két év alatt, plusz agyvérzést kapna a 40 éves NDK "csodától".
Ilyen áron 2 üteműből csak használtat fogsz tudni venni, azok meg mind ősrégi kövületek nagyjából. Márpedig ha van rá 3000 euród (nem tettél már fel egy ilyen kérdést pár hete?), én nem erőltetném azokat annyira.
Ezek a (japán) 125-öskék mind nagyon hasonlóak amúgy, leginkább kinézetre különböznek, meg talán ici-pici áttételezések közti, ergonómiabeli ill. sűrítési arányok közti különbségek lehetnek. Talán a legfontosabb, hogy jó állapotút vegyél. Esetleg igazolható szerviztörténet, kötelező szervizek időszakos elvégzése, de az is hasznos, ha nemrég volt láncszett, féktárcsa, fékbetét, gumi, stb cserélve. Nem jó úgy megvenni a motort, hogy egyből költhetsz 200 ezret minden ilyesmi cseréjére (volt már nekem ilyen).
Milyen irányba akarsz utána tovább menni? Ha sportmotorok érdekelnek, akkor talán Yamaha YZF R125 lehet a legjobb, ez a legsportosabb. Tegnap láttam egyet, hátulról azt hittem, valami 3-400-as, csak mellé érve láttam, hogy 125-ös. Ha inkább túrás irányba mennél, vagy ilyen városi ingázó/mindenes irányba, akkor pl a Honda CBF125. Ha még nem tudod, akkor a Honda CBR125R lehet egy köztes állapot, picit túrásabb ergonómia, de magasabb sűrítés, magasabb végsebesség, magasabb fordulat.
egyhengeres, négyütemű, elegáns mocit..max 250 ig, de inkább 125 ccm..ha látóteredbe kerül egy ötven ccm-s elegáns négyütemű, tanulni, rutint szerezni kiváló.
Honda,Suzuki.
#4 valahogy éreztem hogy nem egy mz lesz a szivem valasztottja:)
#5 először is köszöm a tanácsokat. Mindkettőt kedvelem,habár biciklizésben inkább az enduro,míg motorozásban az aszfalt. A honda cbr-t elkezdem majd nézni. Illetve úgy értettem azt a 3000 eurót,hogy összesen akarok rá annyit költeni vagyis 2500-a bicikli és a szervizelései a maradék.
#6 köszi! Úgy látszik mindenki hondát javasol.
#7 nincs tervben 50cc-s "gépsárkány". Hábár mentem egyszer már egy ilyennel,de nem annyira adom,egy kisseb dombon sem nagyon megy fel.
Köszi a válaszokat,sokat segített. Ha valaki még tud,ne tartsa magában
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!