Lacetti vagy Aveo benzines legalább 4-5 év normál használatra?
Valami értelmesebb, könnyen szerelhető egyszerű de fürgébb autót keresek 5-600 ezerig, ezt találtam csak... más nincs ami tetszene is, viszonylag tágas és nem vánszorog csak.
Sok eladó van, gondolom alkatrész is sok van ha kell, tömegautó. Azt hallottam szeret fogyasztani, de ez van. Dízel nem kell még egyszer.
Vagy legalábbis csak valami megbízható 2.0 motor fölötti bivaly nyomatékú...
"... más nincs ami tetszene is, viszonylag tágas és nem vánszorog csak."
Elég érdekes egy izlesed lehet.....
Az aveo amugy egy atcimkezett daewoo kalos,minden valtoztatas nelkul.Tágasnak semmi féle képpen sem nevezném,még a lacettit sem.
Ha meg olyan kocsi kell ami nem csak vánszorog akkor meg aztán tényleg nagyon rossz helyen nézelődsz....az aveo legerősebb motorja egy 1.4-es 74lovas szutyok es a lacetti 1.8-as 121 lovas motorjatol is sok mindent lehet várni csak azt nem hogy megy....cserébe meg még zabál is.
Az akkori autogyartas kb leggyatrább autói ezek,évtizedes gm által levedlett technikat hasznalva,olyan igénytelen műanyag beltérrel,hogy az ember elhányja magát.
Ezeket itthon is csak azért vették mert a swift mellett ez volt a masik auto amit nulla forint kezdőre odaadtak egy személyi igazolvany meglobogtatása után.
Normalis ember mára menekul ezektol a bő tizenéves szaroktl,nem hogy a nyakába vegye......
Jó, ha egyszer nem éri meg a mostani kocsinkat már javítgatni meg karosszériáshoz vinni, akkor muszáj lecserélni, de az árához hozzácsapott némi tőkéből meg mit vegyek.
Suzuki is kicsi lenne számomra! Ill. számomra lehet nem, de a mögöttem ülő már nem férne el... Ezért kizárva, többen járunk dolgozni családon belül egy autóval és egyszerre. Sedán a csomagtér kialakítás miatt nekem nem jó, lapos hosszú kombi páromnak nem kell, maradnak a hatchback-ek, és az egyterűek. Utóbbiból a kéttonnások eleve kizárva... Touran tetszene, Zafira B, Seat Altea / Toledo (újabbik) tetszene, de nincs ilyen árban csak szita, barmolt kocsik.
Szóval mi marad? Szinte semmi értelmes, egy két levedlett 200+ ezer km-es Fiat.
#5: a Matiz aztán jó választás. Akkor már Honda Jazz, amit meg 6 fölé nehéz, és jó autó is.
Bár nem ilyet ajánlanék, ha fürge kocsit szeretne a kérdező.
A leírásból azt veszem ki, hogy költeni nem akar rá (ami magában foglalná pedig a rendszeres szükségszerű karbantartást is), ha bármi baja van, maga szeretné megtákolni, de közben szeretné, ha jó lenne. Ilyen esetben pedig csak valami japán jöhet szóba, mondjuk egy Toyota Corolla, vagy Carina/Avensis.
Csak vigyázz, hogy ne olyantól vegyél autót, aki szintén így gondolkodott.
Nem, nem akarom tákolni otthon. Természetesen szeretném elkerülni a szervizt, csak a kötelező dolgokra költeni, amire minden másnál is kéne. Ez nagy kérés? De hogy havi szinten előjöjjön hol ez hol az, ami egyébként nem kopás miatt van és napokat, akár heteket álljon az autó, na olyat nem akarok valóban. De ha előjön is, csak szerviz, könyvvel.
Jazz-t néztem, de szerintem ami 1 milla alatt van, azok már lerúgottak mind, 3-400 ezer jó magyar km-el.
6 mi a baj a matizzal?
vezettem 800 cc-st nagyon cuki és még a hegyre is felment csak 80 kmh a max sebessége afelett felborul kanyarban
A Matiz nem autó, szerintem kár is ezen vitatkozni.
Olvasd el, mit írt a kérdező. Meg azt írja alább, hogy kicsi neki a Suzuki. Akkor igencsak alsó közép, vagy középkategóriában kell gondolkodni. Ezért mondtam a Toyota Corolla / Avensist. Vagy Nissan Almera / Primera, Honda Civic / Accord. Bár mindegyik modellnél inkább a kisebbiket javasolnám.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!