Milyen elektromos autót ajánlotok?
Elektrokos autó vásárláson gondolkozok ezért dolgozok kint angliában és erre is gyüjtök.
Maximalis keretem 4 millió forint.
Főként bp és vonzásköre , néha néha balatoni kiruccanás szóval nem lenne rossz ha egy töltéssel kb ~300km ert meg tudna tenni.
Amit néztem és kb ezeket a kritériumokat teljesíti az az opel ampera 2012 2013 ők mozognak kb 3 millió ft körül de hatha van ennél is jobb opció.
sejtettem valamit mert láttam hogy hibrid de akkor most már értem.
pl erre gondoltam
Ebben az esetben akkor ez milyen autó? van benne egy benzin fő motor és akkumulátor rásegités van benne?
Nem úgy van hogy azok az autók nem kaphatnak zöld redszámot csak akkor ha 50km ert el tudnak menni simán akkuval is?
Akkor ez is olyanmint pl a prius hogy pl benzines de néha néha rásegit az akku ami bele van épitve viszont az tényleg csak rásegitésre van?
bocsi teljesen sötét terület ez nekem
még valami kezdem érteni hogy tisztán elektromosan nem tudok venni ennyiért ez tiszta.
Akkor viszont érdemes egy hibridbe pénzfektetni vagy akkor inkább egy rendes dizel benzin es autó nem lenne jobb?
Van látjogosultsága a hibridnek?
Nincs. látszat-kivagyiság, semmi másra nem jó.
szeretnek a nagy környezetvédők szerepében tetszelegni de szennyezőbbek bárminél, csak nem lokálisan.
Ampera-E az ami meg tud tenni ekkora távot egy töltéssel. De az nem 4 milla és Európában nem sok van belőle. Miután eladta az Opelt a GM úgy tudom nem is gyártottak többet belőle. A sima Ampera/Volt 50-80km között megy el, időjárás és lábtól függően. Van benne egy benzin motor is ami tud áramot termelni, de ha nagyon kell akkor hajtani is tudja a kocsit, de alapjáraton nem igazán indul be. A villanymotor adja a fő meghajtást. Igazából jó választás ha belefér a napi rohangálás a hatótávjába és nem gond, hogy csak 4 személyes. Így a napi használat megvan 0 liter benzinből.
A hosszú utakra meg ott a benzin motor.
Plug-in Prius se rossz, tágasabb, egyszerűbb hajtás, kisebb hatótáv. Egyszer próbáltam, de vagy nem volt feltöltve az aksija, vagy valami baja volt, de dinamikus vezetés mellett állandóan indult a benzin motor. De az is lehet ez dirket ilyen, csak akkor meg nem értem ezt az autót :D
Vagy végső soron megvárod a következő állami támogatást és fogod ezt a 4 millát és betolod egy ZE50-es Zoe-ba. Tisztán elektromos, igaz nem nagy és nem is gyors, de 300km körül simán tud. Ráadásul tud 22kW-tal is tölteni 3 fázisú töltőkről. Ebből van a legtöbb az országban utcai töltőként.
Akkor ez is olyanmint pl a prius hogy pl benzines de néha néha rásegit az akku ami bele van épitve viszont az tényleg csak rásegitésre van?
Nem, itt a benzinmotor azért van, hogy ha lemerülne az akku akkor az termel áramot menet közben. Kb. olyan mint a BMW i3 rex, annyi különbséggel, hogy a BMW-ben a benzin motor tényleg csak áramot termel, az Amperában meg hajtani is tudja az autót HA szükséges.
Ampera-E sem megy el 300 kilométert VALÓS felhasználás mellett. Persze, autópályán 60-as tempóval, légkondi, fűtés nélkül esetleg...
Zöld rendszámnak nincs sok értelme és valószínű, hogy pár éven belül a plugin hibridekről leszedik, mert a valós szennyezésük nem indokolja (jobban szennyeznek, mint egy sima benzines).
Mivel a plugin technológia létjogosultsága leginkább a környezetvédelmi normák által jött meg, te, mint fogyasztó, nem sok előnyét fogod látni.
Én a helyedben vennék egy sima benzinest vagy dízelt. Már csak azért is, mertt 10 év körüli autóknál már jönnek elő a problémák, és akkor nem mindegy, hogy mennyiért szerelik, ha egyáltalán (sok szerelő nem foglalkozik hibriddel).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!