Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW F10 vagy VW Phaeton?

BMW F10 vagy VW Phaeton?

Figyelt kérdés

Van itt olyan , aki mindkettőt vezette már huzamosabb ideig?


F10 volt az előző autóm is, nagyon szerettem, de abban hiányzott pár számomra fontos extra és kis motoros volt, ezért adtam el.


Azon gondolkozok, hogy újabb, felszereltebb F10-et vegyek, vagy Phaetonból az utolsó szériát.

Árban kb ugyanott vannak, Phaeton olcsóbb is igazából.

Ültem már Phaetonban is, az is tetszik. Beltere még jobb minőségű el tűnik, de extrákban meg tech-ben azért kicsit le van maradva...

Nem tudtam dönteni így elsőre.


2020. dec. 10. 11:13
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%
Gondolom 20d-d volt.Próbáld ki az 530d-t az teljesen más világ.Én egy újabb f10-et vennék a helyedben.
2020. dec. 10. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
100%
Miért nem inkább egy Arteon jól felextrázva? Modernebb formavilág, mint egy Phaeton.
2020. dec. 10. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
100%
Egyik sem volt, de ültem mindkettőben. A Phaeton más liga, még az Audi A8nál is bunkerszerűbb, masszívabb. Igazi luxusautó, a Bentley Continentallal nagyon közeli rokon. Az F10 egy sima 5ös BMW.
2020. dec. 10. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
100%
High tech cuccokban pedig már az F10 is elavult, ezek a cuccok nagyon hamar öregszenek. Ez ne legyen szempont szerintem.
2020. dec. 10. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
100%
Én már csak azért is a Phaetont választanám, mert nem BMW. Jó kocsik azok is, de a presztízsük szánalmas, a sok suttyónak köszönhetően.
2020. dec. 10. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
100%
Az F10 nagyom jó kocsi amúgy, gondolom ami neked volt az egy fapados 20d volt, hát olyat én sem vennék. Viszont vannak sokkal jobban felszerelt és erősebb F10-ek is, az ülésszellőztetéstől kezdve a prémium hangtechnikáig minden extra rendelhető volt az F10-hez.
2020. dec. 10. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat!


Igen, az F10 nagyon jó kocsi. A 20d kicsit gyenge volt bele pályára, de egyébként 4 hengereshez képest, az is brutál menetteljesítményt ad.

Persze a 30d azért más kategória.


A Phaetont vezetni milyen?

Sokkal nehezebb, és gyengébb is a 3 literes dízellel, mint a BMW, de azért nagyobb élmény vezetni, mint egy sima Passatot?


Sajnos én csak városban tudtam kipróbálni. Kényelemre nagyon meggyőzött, de azért olyan autót szeretnék, ami sportosan vezetve is ad némi élményt. A Phaeton tudja ezt is?

2020. dec. 10. 18:01
 8/12 anonim ***** válasza:

Hát a Phaeton nem egy sportoló. Egyébként a 3.0 TDI Phaeton elég lomha, egy 530D-hez képest. Nagyon nehéz, 2.4 tonna ha nem tévedek, mint egy nagy SUV. Az 530D 2 tonna alatt van, az egy rendkivül rugalmas, gyors autó. Ja, az 530D eljár 8 literrel, a Phaeton beveri a 11-12 litert.

Na jó, most úgy tűnik, a Phaetont szidom, de nem. Az 530D gyorsabb, gazdaságosabb, fiatalabb konstrukció, stb. A Phaeton meg egy igazi abszolút felsőkategóriás luxuslimuzin, attól függ melyik tetszik jobban.

2020. dec. 10. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
100%

A Phaeton tervezésénél nem az volt a szempont, hogy sportosan lehessen vezetni. A Phaeton az akkori Volkswagen-vezér, Ferdinand Piech hattyúdala volt. Több évtizedes karrierjét ezzel lezárva azzal akart búcsúzni, hogy még megcsinálja a világ legjobb autóját. Ami kicsit ellentmondásos, hiszen ott volt az Audi A8-as is, aminél egy Volkswagennek nem szabadott volna jobbnak lennie a márkahierarchiát tekintve.

Viszont Piech kicsit megalomániás ember volt, és állítólag amikor felvázolta a terveit az új nagy Volkswagennel kapcsolatban, és elmondta, hogy miket szeretne, a mérnökök fele otthagyta a megbeszélést azzal, hogy ez lehetetlen.

Az egyik ilyen pont, amiről tudni lehet, az volt, hogy az autónak képesnek kell lennie tartósan 300 km/h sebességgel haladni (noha 250 km/h-nál leszabályozták ezt is) 45°C fokos melegben úgy, hogy az utastérben tudnia kell tartani a 21 fokot.

A kereskedőknek pedig a szalonok egyik sarkát le kellett burkolniuk diófa parkettával, mert Piech kikötötte, hogy csak diófa parkettán állhat az autó. Valamint engedni sem volt szabad az árából egy forintot sem. Nem mellesleg ennek az autónak a kedvéért építették fel a drezdai üvegfalú gyárat, ahol a vevők megnézhették, hogyan készül az autójuk.

Ennek ellenére a Phaeton nem lett sikeres autó, de a körítést megadták hozzá, az tagadhatatlan. Ahogy az is, hogy egy nagyon jó autó volt a maga idejében.

2020. dec. 10. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
100%
Bocsánat, pontosítanék. 10 pontban foglalta össze kéréseit Piech az autóval kapcsolatban, ebből egyet árultak el konkrétan az újságírók kérdésére, hogy mik voltak azok. És amit elárultak, az volt az, hogy egész nap folyamatosan tudnia kell tartania az autónak a 300 km/h sebességet, 50°C külső hőmérséklet mellett, és így kellett tudni tartani az utastérben a 21°C fokot. Valahol a sivatagban tesztelték ezt az araboknál, mert csak ott volt olyan meleg, meg ott találtak olyan utat, amin tudtak tartósan 300-zal menni.
2020. dec. 10. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!