Csak nekem furcsa az ha egy 2005-ös vw VI Passat 1.200.000-forintért árulják?
Dízelekrol beszélek 300k feletti km óra állással.
Aláírom hogy sokat futottak, de nekem gyanús valahogy ez az összeg az autókért (PD TDI 2.0)
Azért gondolom ezt, mert majdnem egy jó 5 ös passattal van egy árban, meg mem sokkal drágább mint egy Golf IV
Es azért egy golf meg egy passat...
Na szóval ertitek :D
Van ebbe valami realitás szerintetek?
Értjük... nyilván oka van annak, hogy annyiért árulják, és a használt autó piacra nem az a jellemző, hogy alul árazzák az eladó masinákat.
15 éves, sokat futott dízel már lehet olyan állapotban, amire pluszban el kell költeni komoly összeget, hogy valóban jó állapotba kerüljön, ne csupán működjön.
Több tucat 15 év körüli Passat VI van eladó ennyiért - ebben semmi furcsa nincs.
Beleülsz, és az anyamgminőség olyannak érződik, mintha visszafejlödött volna. Ramaty, 2.0 PDTDI motorok, rengeteg típushibával. Hamarabb rozsdáznak, mint az idősebb 5ös generáció. Az 5.5-ben hosszában volt a motor, ugyanolyan a hajtáslánca, mint a nagy Audi A6-nak, és a 4x4 változatokban torsen volt, ugyanaz, mint a quattro az Audinál. A VI Passatban már keresztmotor volt, 4x4 változatok is szar Haldexesek. Ebben már nagy 6 hengeres, nagyonerős dízel sem volt. Az 5.5ben az is volt.
Ez csak néhány apróság. A faceliftje, a 7es Passat, már sokkal jobb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!