Milyen új autót vesztek jövőre?
Új autót?
mibűűl?
Becsületesen dolgozó caládos ember nem tud ma magayaroszágon új autót venni
Tartsd meg az ignist
Annál megbizhatóbb közlekedőedéyn jelenleg nem elérhető
@11: Én koreaiban is gondolkodnék. Kia Rio / Cee'd, Hyundai modellek elég jók, minőségre is európai mércével nagyon jók. Emellett olcsók, Kia Cee'd-et 3-3,5 között már kapni nagyon alacsony futással 4-5 évesen, akár még érvényes garanciával.
Kérdező, akkor a kérdést nem így kellett volna feltenni. Nem "ti mit fogtok venni", hanem "mit ajánlanátok NEKEM".
Ahhoz pedig hiányzik egy halom adat.
1) Hol használod?
2) Mennyit használod?
3) Mennyi pénzért?
Az új Swift egyáltalán nem egy rossz autó, sőt. Nem véletlenül viszonylag drága már a régi mivoltához képest.
Akkor kérdező, én mindenképp elkezdenék nézelődni a koreaiak háza táján (Kia, Hyundai). Mint írtam az első válaszomban ( #9 ), nekünk van egy Kia Cee'd 2015-ből városi / rohangálós autónak. Őszintén szólva sosem gondoltunk volna rá - úgy jött, hogy párom volt munkahelye adta el nekünk 2 évesen amikor a cég tönkrement elég jó áron, azelőtt az ő céges autója volt -, de tényleg nagyon tudnak. A minőségérzet összességében példás, nagyon össze van rakva, sokkal drágább német prémiumok is példát vehetnének bizonyos megoldásokról (például ebben 5 évesen sem zörög semmi.... 5 évesen az első kommentemben említett X5-ben azért már voltak ilyen jellegű problémák, és a Cee'd egy újonnan 5 milliós kocsi, az X5-öm meg 23 volt amikor megvette az első tulaj).
Szóval elég jó a minőség. Amellett sem mennék el, hogy a szívó benzinmotorjaik még most is kaphatóak új autóban, megbízhatóak, nem kell majd bennük a turbó miatt aggódni, és az 1,4-es CVVT ami a miénkben van annyira halk és kulturált, hogy konkrétan nem veszed észre hogy jár ha megy a zene (és zene nélkül is alig), gyorsításkor sem érzel semmi rezgést. Ez is példás.
Ezen kívül nagyon bőkezűen mérik az extrákat is, már az alap kivitelű autóikban is megtalálható a legtöbb ma szükséges kényelmi funkció.
Nézd meg például az új, vagy az előző, 2016-tól gyártott Hyundai i20-ast, ha kisebb autó kell, vagy a Hyundai i30/Kia Cee'd modelleket. Egyikkel sem nagyon foghatsz mellé, és 3 millió körül is kaphatsz már bármelyikből keveset futott, akár élő gyári garis modellt (a Hyundai 5 évet ad, a Kia 7 évet, de könnyen elvesztheted ha nem tartod be a periódust - használt vétel előtt telefonálj be egy márkakereskedésbe az alvázszámmal, és ők megmondják, aktív-e a gari).
Újonnan is, csak hogy kontextusba helyezzük: a Kia Cee'd már GT felszereltséggel, full extrásan hazavihető 7 millióért a szalonból, míg a Volkswagen Golf itt még nem is igazán kapható, az "olcsófauvé", a Seat Leon pedig a Cee'd-nél gyengébb minőségben 7 milliótól indul. Bang for the buck :)
Vagy persze lehet venni Mazdákat is, ma már nem kell tartani annyira a rohadástól ezeknél sem. Én a használt kis turbós motorokat kerülném a helyedben, de újonnan sem feltétlen lennék boldog velük. Mindegyik egy időzített bomba, és elég rövidre van fogva az időzítő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!