Lehetséges még egy jó szívódízeles autót találni ami nincs lelakva és nem rohad vagy marad régi szívóbenzines?
Hiába néztem SDI is de borzalmas állapotban vannak már.
TDI-t meg nem akarok mert extrém magas fenntartási költségek vannak és mindig elromlik.
Így gondolom csak régebbi szívóbenzin lehet opció ha megbízható motorú autót akarok,leszámítva hogy sokat esznek a régiek.
"TDI-t meg nem akarok mert extrém magas fenntartási költségek vannak és mindig elromlik."
Hogy durván 15-20 évente feladja a turbó és kell bele új 200-ért (vagy bontott, fele annyiért), az aztán tényleg nagyon extrém...
Nem véletlenül nincsenek már szívódízelek (meg már benzinesek sem nagyon). Gyenge, sokat fogyaszt, szennyez. Több mint 10 éve csak turbós autóim vannak, semmi baja nem volt egyiknek sem.
"TDI-t meg nem akarok mert extrém magas fenntartási költségek vannak és mindig elromlik."
Apám 30 éves mercije, 2500ccm, turbós. Soha semmi baja nem volt. Az én Volvom 10 éves 2000ccm, turbós. Semmi baja.
Nem kéne bedőlni az internetes mende-mondáknak.
Főleg városban vagy rövidtávra használnám, ezért nem jó, csak a SDI vagy korábbi szívódizel, különben kénytelen vagyok szívóbenzinet.
A Tdi vagy PD TDI megfőképp érzékeny a rövid távokra
Ez olyan hogy mindenki túlgondolja, mert HA elromlik, akkor kerül sokba, de ezek nem túl gyakran romlanak el. Egy turbó pedig csak a többi alkatrészhez képest drága, akinek autója van, simán ki kéne tudnia fizetni. Szívó dízelek nagyon szennyeznek és nem mennek. A régi dízelek már sokat mentek a végét járják és azokat lehet, hogy felújítani kell, ami azonos vagy több mint egy turbófelújítás újabb autóval.
Ja és városba rövidtávokra ne vegyél dízelt, mert az meg tudja ölni őket. 20.000+km/év a minimum dízelnek. Olvasgass népitéletet, melyik a megbízhatóbb, kevésbé problémás típus, és vegyél olyat.
"jó"
"dízel"
Válassz egyet, mert a kettő együtt nem létezik. A dízel több évtizede egy problémás állatfaj (legalábbis a benzineshez képest) mert büdös és koszos mint egy varacskosdisznó, ami miatt sokkal extrémebb környezetvédelmi korlátozásokkal van ellátva és sokkal körülményesebb, bonyolultabb a felépítése. A benzines MINDIG megbízhatóbb és jobb, mint a dízel, ez egy tény, bármennyire is próbálják összekormolni az igazságot a TDI fanatikusok.
Szóval ha valóban egy megbízható, jó és olcsón fenntartható autót akarsz, akkor kizárólag a benzin játszik. Egyébként a klasszikus Volkswagen 1.9 TDI egy bitang jó motor (mondom ezt mindazok ellenére, amiket az előbb leírtam), viszont hogy az sem olcsó és egyszerű, az biztos, szóval azt sem tudnám jó szájízzel ajánlani. Ráadásul a turbó nálad kizáró tényező, szóval nem is igazán lényeges, csak hozzátettem ezt is, mielőtt a TDI fanbojok betámadnak.
"Főleg városban vagy rövidtávra használnám, ezért nem jó"
Akkor viszont neked nem a turbó a probléma, hanem a dízel. Dízel nem városi araszolásra van, hanem hogy napi 100+ kilométereket ingázz vele.
Erre a célra nyugodtan vehetsz turbóbenzinest.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!