A 80-as évek végén egy tanárom részletesen ecsetelte, hogy tervezik, hogy a fekete 7-es vonalon a buszokba tesznek egy pár 100 W-os segédhajtást?
Figyelt kérdés
A segédhajtás induláskor az első pár méteren illetve 1-2 váltáskor segítené a főhajtást. A számításai szerint a beruházás egy év alatt megtérült volna. Ez az ő agyréme volt, vagy tényleg voltak ilyen tervek?2020. nov. 15. 14:19
2/6 anonim válasza:
Annyira nem agyrém, hogy ma már legalább "mild- hibrid" technológiaként (ennek feleltethető meg) szinte nincs is olyan autó, amibe ne kérhetnéd.
3/6 anonim válasza:
Egy pár száz wattos segédhajtás az érdemben mit segít egy 150-200kW-os motor mellett?
Szerintem halott ötlet, főleg a 80-as évek színvonalán.
4/6 anonim válasza:
Ilyen tervek nem voltak, a '80-as és '90-es évek fordulóján az Ikarus pont a másik irányban tapogatózott. Ekkor született meg az Ikarus 435TD, ahol a 435-ös trolit egészítették ki dízel segédhajtással áramkimaradás esetére.
5/6 anonim válasza:
100W-ost értelmetlen beépíteni, mert egy kerékpárt is alig hajtana meg.
Amúgy volt olyan bátor járműmérnök, aki kijelentette, hogy legalább húszezer, de inkább huszonötezer köbcentis motorok kellenének a városi csuklósokba...kiröhögték, és
elbocsájtották. Azzal az indokkal, hogy baromi sokat fogyasztanának, nem ért a munkájához.
Aztán később kiderült, hogy nemis.
Ma a jobb kamionok mind ekkora motorral mennek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!