Miért ereszt le a kocsi gumija fújás után egyből 2 bárra 2,5 bárról?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"fújás közben a műszer azt mutat amit akar"
Fújás közben akkorát mutat a műszer, amekkora nyomás átmegy rajta.
Az #1-es vagyok és nem értem miért lettem lepontozva.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Azért, mert most is, ott is nettó hülyeséget írtál.
A kompresszoroszlopig a valahol jól eldugott kompresszor tartályától valami jó vastag, kb. colos csövön jön a levegő. Ezt te beleengeded egy kb. 5 mm belső átmérőjű 6 méteres csőbe, aminek a végén ott a kerék, egy a csőnél is szűkebb keresztmetszetű szeleppel. Feltöltés közben a műszer azt az értéket fogja mérni, amennyire a kb. 8 barra felnyomott nagy tartály nyomása lecsökken az oszlopig akkora légáramlás mellett, amennyit a hosszú vékony gumitömlő engedélyez. A nyomás amúgy nem megy át semmin, a levegő megy át, aminek van nyomása. Itt te egy pneumatikus nyomás-osztó közepén nézed a nyomást, aminek a forrása a 10-20 méterre lévő kompresszor, egyik eleme a vastag cső, a másik eleme a vékony tömlő. A tartály nyomásához képest a két csőszakasz hosszának és keresztmetszetének arányai adják ki azt, hogy pontosan mit fog jelezni a műszer.
Kicsit pontatlanul fogalmaztam az előző hozzászólásomban (4), mert a legpontosabb az érték akkor, ha az ember egy tizeddel túlfújja, és utána a (-) gommbal áll be a nyomásra, mert a műszer ilyenkor alulról áll be az értékre, nem felülről.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!