Motorcsere legálisan nagyobbra?
Sziasztok! Motorcsere előtt állok. Adott egy BMW 316ti compact, egy elszállt hajtókar miatt motorcserés lett. (első autó volt, a szívemhez nőtt így nem szeretném eladni, tudom hogy sok pénzbe és időbe kerülhet) Egy M52b25-öt szeretnék a helyére. Ez a karosszériaváltozat gyárilag is készült ezzel a motorral, így nem jönne létre egyedi konstrukció. Olvastam, hogy kelleni fog az NKH-nak egy igazolás, hogy ezt a karosszériaváltozatot tényleg gyártották ezzel a motorral. Ennek mi a pontos neve, és honnan lehetne beszerezni? Esetleg tudna segíteni valaki, aki végigjárt már egy ilyen procedúrát?
Köszönöm szépen előre is.










Biztos vagy benne, hogy egy ~170 lovas motort csak úgy be lehet rakni egy ~110 körüli helyére?
Igazolás a szerelésről kell, hogy szakszerűen át lett minden építve, de nem jósolok jót a projekthez.





Ha a két motor közötti különbséget nézzük akkor nagy volumenű és kockázatos vállalkozásnak tűnik.
Ha tényleg csak "egy elszállt hajtókar miatt", akkor pedig értelmetlennek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!