Volkswagen borába lehet legálisan, papirozhatóan cserélni a gyári 1.6 16v blokkot 1.9 TDI 110 re vagy 1.8 20v 125re?
Természetesen! de olyan költségekkel jár hogy annyiból veszel még egy borát olyan motorral amilyennel szeretnéd.
Elviekben kell egy terv a módosításokról amit hivatásos mérnökember készít (motortartó bakok, futómű, fékek átalakításáról) kell számla a beépítendő motorról, hogy hivatalos bontóból van, majd illetéket fizetsz hogy elbírálják jó e, aztán még több illeték, sok sok vizsga, várakozás, orális szex az NKH-val. Aztán eltelik 1-másfél év mire lesz egy legalizált autód.
Nagyon sokan választják a szürkületi zónát, azaz nem annyira illegális, DE AZ. Tehát az eredeti motorszámot olvashatatlanná teszik, így az autó forgalmijába a motorkód kerül be, nem a konkrét motorszám. Így elviekben kicsi a lebukás esélye hogy nem az eredeti motor van bent, sok bmw-ben így van, gyárilag m30b25 (vagy m10-20 amit akartok) de valahogy m50b25 figyel bent a géptető alatt, amit nem sok avatatlan szem tud megkülönböztetni, mégis egy komoly motorcsere volt.
Ilyenkor mondják az autóra hogy motorkódos, ami nem feltétlenül jelenti azt hogy belenyúltak, cserélgettek, hisz normális esetben valós korrózió az ok, csak de ez lehetőséget ad az illegalitás talaján botorkálni.
A legtisztább, egyszerűbb, okosabb lenne venni egy gyárilag ilyen motorral szerelt autót.
Érdekes csere lenne, hiszen az 1.6-os Bora a világ legjobb autója.
http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__748..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!