Ezt tanultam meg a leghamarabb, hogy hol tudom kikapcsolni a műszerfalon.
2020. nov. 10. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
12/21 D. Brasco válasza:
Egy baroms az egesz igazabol gyakorlati haszon nélkül.....az egyetlen dolog amire jo volt,hogy a szabvany méréseknél a gyártók még egy kicsit tudtak trükközni/ügyeskedni a fogyasztasi meg CO2 adatokkal,de kb ennyi.
Raadasul a mai kiskobcentis turbos benzineseket akkor is leallitja ha eppen most jossz le vele a hegyrol gyilkolas utab es kb izzik a turbo....tőbb kart csinalva ezzel mint hasznot....
2020. nov. 10. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
13/21 anonim válasza:
Én egyszer vezettem egy Renault motoros autót. Az simán minusz 10 fokban is leállította még hideg motornál. Olyan ipari negyedben dolgozok ahol 10 perc alatt van 4 körforgalom is. Konkrétan megszámoltam. 15 perc alatt 8-szor állította le pedig kb csak 5-10 másodpercre kellett megállni. Vicc az egész.
2020. nov. 10. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?
14/21 anonim válasza:
13, én olyankor azt csinálom, hogy ha csak 5-10 mp-et kell állni és nem akarom kinyomni a gombját, hogy állok a kuplungon. Addig nem állítja le. Legalábbis az enyém.
2020. nov. 10. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
15/21 anonim válasza:
Kuplungon állva nem állítja le nem tesz jót a kocsinak ha mondjuk 20-30 másodpercig állsz a kuplungon, mert ugyebár nem mindig tudni mikor tudsz majd elindulni.
2020. nov. 10. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
16/21 anonim válasza:
Nálam ezért van alapból kikapcsolt állapotban, igaz nem lehetett volna kikapcsolni, de autóműszerész ismerősnek kb 3 percbe telt a művelet.
2020. nov. 10. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
17/21 anonim válasza:
15, én se azt írtam, hogy pl egy piros lámpánál percekig állok a kuplungon! De az utca végén, vagy egy körforgalom bejáratánál, ahol legfeljebb 5-10 másodperc és indulhatok, nem engedem fel a kuplungot azért, hogy szinte azonnal nyomhassam be még egyszer.
Előző autómban nem volt s/s rendszer, mégis ugyan így használtam. Semmi baja nem lett ettől a kuplungnak.
2020. nov. 11. 06:49
Hasznos számodra ez a válasz?
18/21 anonim válasza:
#17 Pedig nagyon is káros a kinyomó csapágynak, az a 10 mp is feleslegesen benyomva. Gondolom nem most szerezted a jogsit, mert most is úgy tanítják, hogy engedd fel, ha épp nem váltasz. Az más kérdés, hogy ilyen retardált s/s rendszereket raknak az autóba. Kapcsoltasd ki, minthogy nemsokára elég sokat költs egy kuplungra, mert nem olcsó mulatság lesz így.
2020. nov. 11. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
19/21 anonim válasza:
A kuplungon állás valóban fokozza a kinyomócsapágy elhasznalódását (ez alapvető mechanikai ismeretekkel belátható), ugyanakkor a 18-sal is vitába kell szállnom, mert akinek egy ilyen alkatrész cseréje nagy tételnek számít, ott már gondok vannak... egy sok milliós autón is 50 ezer forint környékén van a csere, munkadíjjal együtt.
2020. nov. 11. 14:03
Hasznos számodra ez a válasz?
20/21 anonim válasza:
Kinyomócsapágyat senki nem szokott cseréltetni magában. Azért kell kímélni a kuplungot, hogy a csapágy is bírja addig amig maga a kuplung.
Nálam 140 ezer Ft volt alkatrésszel munkadíjjal együtt a kuplungszett cseréje. Skoda Fabia 2 1.2 CRTDI
Nyilván ha még van kettőstömegű is az ember autójában akkor lehet érdemes csak a csapágyat cserélni ha csak azzal van és nem teljes full szetben mindent a kettőstömegűvel.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!