Lada Samara 2020-ban?
amikor megjelent, azt hittük itt a nyugati csoda. Akkoriban jó autónak számított. Ma sem kellene szégyenkezni vele, kivéve, ha rohad a kaszni.csak olyant vegyél meg, ami valami csoda folytán egyben van, és nem látni hatalmas rozsdás foltokat, illetve hiányos a küszöböt(is). Ha van rajta néhány hónap műszaki, te vagy a király.
A többi járulékos költséget nem tudom, de lehet, hogy egy százasból megúszod(biztosítással
együtt)
Szia! Az átírási költségeket itt ki tudod számolni: [link]
Én is gondolkodtam samara vásárlásán,igaz én hobbi autónak. Végül egy Skoda 120-ast szereztem a napokban. Szerintem jó dolog a régi autózás,bár sok régi darab tényleg nem alkalmas napi használatra,csak hobbinak. Ettől függetlenül vannak,akik napi járósnak használnak ladákat,egyebet.
Sok sikert a vásárláshoz!
Eszedbe ne jusson!
Egy életre elmegy a kedved a vezetéstől, és minden autóval kapcsolatos teendőtől.
Ne akarj rosszat magadnak!
Annyira nem szar, mint amennyire egyesek be akarják állítani (lásd #1), de tény, hogy objektíven nézbe egy 1.3 Swift sokkal jobb választás lenne.
Én pl kocka Ladán gondolkodom ('07-es). 1.5 motorral, ötös váltóval azért nem egy rossz autó az... Természetesen itt sem az észérvek győznek, ennyi erővel mindenkinek csak Suzukit kéne vásárolni, de én a 25 éves rom helyett 30 éves romot veszek, mert az tetszik. Ígyis-úgyis sok pénzt fogok rálocsolni...
No de. A Samara egész jó autó, én vezettem is egyet. A szervó hiányát meg kell szokni, de nem egy nagy dolog egy ilyen relatív kicsi autónál. Az öreg autóknál amúgy is átnézendő dolgokat azért nézd meg (nyilván 100 ezer forintos autónál nem kötekszünk), futómű azért ne legyen kirohadva, küszöb, taposólemez, doblemez legalább tartsa magát és legyen javítható, motort próbáld elindítani hidegen, és ha bemelegedett, túráztasd kicsit. Száz ezres kocsinál felesleges kötekedni, de legalább legyen egy jó "alap" az autó, ne kelljen mindent azonnal teljes egészében kicserélni.
Javaslom azt is, hogy a '90, '91-es Ladákat lehetőleg kerüld, mert akkor -történelmi okok miatt, széthullot a SZU- a megszokottnál is gyengébb volt a gyártási minőség. Ezt egy szakmai fórumon olvastam, és lehet benne valami.
Kedvezményes biztosítást meg valóban kapsz, ha 30+ éves az autó. [link]
Nem kell hozzá OT minősítés, de szerintem szükséges, hogy legalább valamennyire nézzen ki jól az autó, és írd, hogy megcsinálnád az autót, és csak hobbi célokra használnád. (Ez persze nem kell igaz legyen, mert nincs km megkötés, de valószínűleg egy napi használós autót nem biztosítanának ilyen olcsón).
Sok sikert a Ladázáshoz, aztán remélem mindkettőnknek lesz Ladája és márkatársak leszünk. :)
F
20F
Na, véletlenül csak sikerült kiírnom az életkoromat :D annyira nem akartam, de mindegy.
Én sem vagyok egy nagy guru, de ha vmi kérdésed lenne még, írj privátban bátran. :)
#8!
Egy olyan fiatalról beszélünk akinek még jogosítványa sincs, ez lesz élete első autója, és 100ezer Forintja van a vásárlásra.
A kérdéséből kitűnik, hogy semmiféle autójavítással vagy autófenntartással kapcsolatos tapasztalattal nem rendelkezik.
Ezek ismeretében, te nyugodt lelkiismerettel ajánlod, hogy egy 30 éves Samarat vásároljon......?
/#7 vagyok/
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!