Vannak még az igazi prémium márkák?
Mercikbe roman dacia motor? A dacia nem is gyart motorokat masreszt nincs mar roman kezben harmadreszt a merci c felett kezdodik az alattiak csak olyanok is kiveve 220as dizelek. V6 sor4-5-6 v8 dizelek mind egytol egyig jok, nem tudom milyen bolygon elsz :D 2008 utani v6 benzin nagyon jo es a sima szivo v8 kimegy a vilagbol, szoval nem ertelek, kenyelemben abszolut legelsok.
Audi 10ezrenkent? Komolyan? :D mar a merci fikazasod utan tudtam hogy nem kell komolyan venni teged de eztotal vicc, jo vezetesi elmeny technikailag is nagyon fejlettek, a 245lovas V6 dizeljuk szol a legszebben, mar egy gtr szint szinte (ha sportkipufogo van rajta, mint a gtren) es gyonyoruek mind nagyjabol :)
Bmw meg mar megszokasbol van kopkodve :D pedig, szivo benzin 3 literes sor6 e39 e46 e60 e90 bol egyaltalan nem olyan rossz a kis fostalicska 1 es bmwk igen azok szarok, de ahogy a mercinel ugy a bmwnel is a bmw az 3as felett sor 6tol bmw... Jo az uj motoroknal vannak gondok, de akkora presztizst soha nem fog adni egy japan, mint egy vadi uj 7es vagy x5 x6 os :)
Volvo miert faj hogy kinai kezben van? Nagyot fejlodtek, a mobil piac lassan levaltja a delkoreat, amcsikat meg mar reg levaltottak, japanokat meg mar el is felejtettek hogy leteznek. Mostani volvok meg egesz szepre sikerultek es szerintem nem fejlodik vissza fele biztonsagban sem.
De igen fenyezd a japanokat, lenyegeben ok a tokeletesek, csak azert mert olcso kis autokat arulnak amire van penzed es legalabb jok is a kis szivo benzinesek, de meddig? Euro 6 azt is tonkre vagja, azok is lesznek kopkodve csak meg olyan ujak, hogy az atlag felhasznalo nem nyirta ki a 30ezres olajcserejukkel. Majd 100utan elkezdodnek ott is a problemak a long life olajakkal :D meghat orulj a hondanak legalabb kiforog tobb tizezret, legalabb hangos, de sokra mesz vele, teljesitmeny meg nincs. Sima 1.9 tdivel amiben volt 700ezer km csip nelkul lehagytam egy agyon tuningolt hondat, 150nel mar elfogyott a szufla aztan viszlatot koszontem, de legalabb igazi makdaralo hangja volt az igaz.
En azt mondom, nem kell szidni egyik markat sem, csak azert mert nincs ra penz. Anyam fonoketnek volt ket lexusa mert o is japan, csak a japanok tudnak autot csinalni, egyik nemetbe hagyta ott az autopalyan, masik meg a hazelott nem indult el, na akkor mirol beszelunk? Hibatlan japanok? Ugyanmar, ok is emberek. Fater e mercijebe volt 800ezer km aztan vigan ketyegett, gondolkodas nelkul indult -20 fokban is hidegen. Masik S osztaly fel milla kmel volt a motorjanak semmi baja, jo hat a legrugo elment, de az elmegy masik markaba is szoval mindegy, es 400ezer utan volt a gyari original legrugok lecserelve 400ezer km alatt hanyszor cserelsz sima teleszkopot rugot? Na latod. Akkor van keresztfaternak gl je 420cdi 600ezer kmel egy ml320asa 550el motor valto hiba nelkul, olajat kell cserelni mindenben aztan jo lesz. Dehat csak a japan, mert megveszed a swiftet 60ezerert aztan orulsz neki... Mamameknak van toyotajuk, rav4 igy dicsertek az eladasnal meg ugy, aztan semmi extra, szimpla unalmas de legalabbjo auto. Hogy nem romlik el azt is vitatnam, mert ugyanugy elromlik itt ott az elektronika annal is. Mercihez hasonloan a mazda is rohad, csak a merci azert kikuszobolte 2004tol a rohadast, a mazda azert csak joval utana, es a mostani mazdak sem tartoznak eppen a legolcsobb markak koze ahogy a toyota sem es egyik sem egy premium marka.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!