Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Merjek ex taxi w212 Mercedest...

Merjek ex taxi w212 Mercedest venni, ha nagyon jó áron van?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Nagy dilemmába kerültem, autóvásárlás előtt állok, és találtam egy 2010es E200 CDI Mercedest, kedvező áron. Egy szépséghibája van, hogy taxi volt, és több mint fél millió km van benne. 6 éve a jelenlegi tulajdonosé az autó, és elmondása szerint rendszeresen karbantartott volt, olajak szűrők váltóban motorban stb. cserélve voltak, és mindent megkapott az autó ami kellett neki. Ráadásul a sárga taxi fólia miatt makulátlan az alatta lévő fekete gyönyörűszép fényezés. Szerintetek? Végülis a munkaeszköze volt az autó, szóval biztos jó karban lehet, és több mindent fel is újított rajta így még 100-200ezer kmt tuti el tudok vele menni szerintem.

2020. okt. 29. 22:30
 1/5 anonim ***** válasza:
95%

Nem rossz, E osztály igen megbízható.

De ha szervízbe kerül az lehet hogy drága lesz.

Persze ha ezt le tudod nyelni és egy esetleges szervíz nem fáj akkor simán.

A régi merciknél kb itt volt a bejáratás vége:D

Persze ez már nem az a kor amiben az örökkévalóságnak terveznek.

2020. okt. 29. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
90%

vedd meg bátran. pont annyi hibája lesz, mint bármely hasonlónak. A megtett kilométerekkel ne foglalkozz, csak örülj a szép autónak.


Rajtad kívül nem fogja tudni senki az előéletét. Csak az irigyeid száma nő

2020. okt. 29. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

A városi taxi üzemmód ennyi km-el nem éppen említhető egy lapon egy 1000-2000-es km-es autópályázással, és ezáltali magas futásteljesítménnyel.

Az, hogy mit mond a tulaj az autójáról - amikor el szeretné azt adni, ugyebár - megint nem mond túl sokat, egy igen alapos szerviz és állapotfelmérés kellene.

Illetve az, hogy hogyan is fog majd az a matrica lejönni, milyen nyomokat fog hagyni a fényezésen - egészen addig nem tudhatod, amíg le nem veszik róla. Az biztos, hogy taxi lévén gyakran moshatták az autót (és ugye főleg nagynyomásúval meg esetleg kefés gépi mosóban, hiszen ezek az olcsók), de ezek elvileg a sárga fóliát karcolták, szóval ez a része még rendben is lehet.

Mennyi ketyere van a belsőben, fúrtak-e fel valamit a műszerfalra - mert ugye a le/kivétel után ott bizony lyukak és fúrásnyomok fognak éktelenkedni. A rendszeres hátsó ajtónyitások lévén milyen állapotban van az ajtókárpit, mennyire karcos az ajtókilincs környékén? Vannak-e foltok a kárpiton, stb?

Szóval jól gondold meg azt a taxit, hacsak tényleg nem több millió Ft-tal olcsóbb a többinél hasonló motorizáltságú példánynál, akkor meggondolandó a taxi - szerintem.

2020. okt. 30. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%
Ami kibírt félmilliót 10 év alatt taxiüzemben az valószínű hogy nem egy elb*szott konstrukció.Olvastam róla hogy ezeknek teszt közben 70 kilós súlyok voltak a kilincseikre pakolva miközben kinyomták a szemüket a nordschleife-n.Bolondok ezek a németek de kocsikat tudnak gyártani.Én a helyedben megvenném mert ott van alatta az atomstabil futómű (ami persze lehet felújításra szorul) meg a "tonnányi" hangszigetelés miatti síri csendes utastér a kényelmes ülésekkel. Sokan még ma is meglepődnek milyen finom egy ilyen e osztály.
2020. okt. 30. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Sajnos lecsúsztam róla, fél nap alatt elvitték! Pedig már indultam volna érte :(
2020. okt. 30. 10:41

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!