Mikor és milyen oknál fogva szokták az autójukat az emberek a bontóba leadni?
Az esetek nagy többségében akkor szokott ez bekövetkezni mikor az autó olyan mértékben sérül hogy javíthatatlan vagy nem éri meg megjavítani.
Illetve ha olyan műszaki állapotba kerül amit szintén nem érdemes kijavítani mivel az autó értékének többszörösébe kerülne





- totálkárosra tört, vagy gazdaságilag nem éri meg megjavítani
- főegység hibás, nem éri meg megcsináltatni
- elöregedett, elhasználódott, elrohadt a vázszerkezete
- használható lenne ugyan még, de megunták/lecserélik, és félnek az át nem írástól, vagy csak nincs kedvük hirdetgetni, meg a sok alkubajnokkal küzdeni





Amikor már nem éri meg sem eladni, sem megjavítani.
Pl. törés, rohadás, motorhiba stb.





"használható lenne ugyan még, de megunták/lecserélik, és félnek az át nem írástól, vagy csak nincs kedvük hirdetgetni, meg a sok alkubajnokkal küzdeni"
Akkor eladják egy kereskedőnek. Nem hiszem, hogy sokan lemondanának egy működő kocsi áráról lustaságból, ha egy kereskedő simán beveszi és KP-ban fizet érte.
Én is kereskedőnek adtam el a régi kocsimat. A szemle után 10 perc volt a szerződés kitöltése, és utána mentem is utamra.





5:
Van olyan régi, rossz állapotú autónál, amikor már nem veszi meg senki, mert az átírás többe kerül, mint amennyit érne, a műszaki pedig lejárt, vagy majdnem lejárt, az arra való felkészítés is aránytalanul drága lenne.
Én volt hogy 15 ezerért adtam el autót, de abban benne volt, hogy el is szállították, mert ugyan járóképes volt, de betört a szélvédjője, úgy meg nem vezettem volna sehová. a
A szélvédő betörése előtt 50-60 ezret kaptam volna érte, ezért nem akartam vele foglalkotni.















További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!