Egy mai suzuki/dacia egy 80-90 éves mercedes szintjén van?
Figyelt kérdés
Most olvasgattam hogy már a 30-as években 160 km/h körül mentek a mercik aztán 50-es évek körül már 200-at is elérték a 60-as években akár 230-ig is elmentek az autobahn-on a 6.3-as m100 motorral.Manapság egy 3 literes dízellel simám futják a 250-et. Na már most ha a 30-as években volt olyan futómű ami bírta a 160-at akkor a mai pl suzukik miért nem stabilak 160-nál?Nyilván van amelyik igen és azért nem szállnak el mint a győzelmi zászló ilyen sebességnél de a legtöbb autó már nem túl stabil.Érezni hogy erőlködik a motor és a futómű sincs a helyzet magaslatán.Ültem daciaban is és már a 130 se komfortos tempó neki.Tudom hogy egy mai mercedes 8-10x annyiba kerül mint egy suzuki vagy dacia és az egyik futóművében annyi lengőkar van mint egy suzukinak a négyben együttvéve de akkoris
Ennyi sületlenséget összehordani... Odáig sikerült eljutni, hogy melyiket milyen prioritásokkal terveztek?
2020. okt. 12. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
12/27 anonim válasza:
Az olasz szupersportautok meg a német premiumokat verik kenterbe mondjuk 300-nal (nem ezekről a pár száz ezres ex prémium lomokrol beszélek nyilván). Még egy gyengébb, régebbi Ferrari Mondják vagy Countach Lambo is. Nem beszélve akkor egy Aventador-rol...
2020. okt. 13. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
13/27 anonim válasza:
Az eredeti kerdestol messze OFF, de ha már szóba került a nagy sebesség és uttartas...
2020. okt. 13. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
14/27 anonim válasza:
Ferrari Mondial. Retek szöveg felajanlos/ kijavitos rendszer...
2020. okt. 13. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
15/27 anonim válasza:
12es
Hatalmasat tévedsz. Mondok egy példát, pl Audi RS6 Avant, ami alapvetően még mindig egy nagy utazókombi, megy 300at, ha kiveszik a limitert belőle. 100x kényelmesebb és csendesebb lesz az RS6 300nál, mint egy Aventador pl. De hogy mennyire stabil egy Lambo pl 300nál? Nem kell messzemenni, ott van a híres baleset az M7esről, ahol a Huracan 300nál elpattogott a túl kemény futómű miatt. Egy RS6al ezer százalékig biztos vagyok, hogy ez nem történt volna meg.
2020. okt. 13. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
16/27 anonim válasza:
Én elismerem az RS6 Avant képességeit, de itt mégiscsak luxus szupersport autókról beszélünk. Azért a Bugatti Veyron/ Chiron kettőst nehezen übereli bármi is világviszonylatban is, nem? Akárcsak a gyengébbik 1000 lovas Veyron-t.
2020. okt. 13. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
17/27 anonim válasza:
Apropó, a Bugatti most francia vagy olasz tulajdon, gyártás, stb?
2020. okt. 13. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
18/27 anonim válasza:
Én nem a tudásról beszélek, hanem melyik mennyire komfortos adott tempónál. A Bugatti francia, de teljes mértékben a VW konszern tulajdona, szerencsére.
2020. okt. 13. 10:47
Hasznos számodra ez a válasz?
19/27 anonim válasza:
Nagyon okos gondolat összehasonlítani a kezdetektől kisemberek napi szaladgálós könnyen olcsón fenntartható autójának tervezett és gyártott kocsikat, egy kifejezetten versenykategóriának szánt modellel.
Te hogy lehetsz azon a szinten hogy most egy kis lakótelepi garzonban héderelsz amikor emberek 300 éve már éltek akkora palotákban mint egy focipálya. :D Na ez ugyanolyan kérdés.
2020. okt. 13. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?
20/27 anonim válasza:
Tudtam, hogy az agyatlan németb_ziknak fájni fog, és jönnek najkd beugatni, de attól még tény.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!