Kérnéd a kisebb autót környezetvédelmi megfontolásból?
Skoda octavia 1.6 dízel és fabia 1.0 tsi közül lehet választani, 0 km-es.
nincs család, munkaidő 80% home office
Ha jól értem, egyik dízeles, másik benzines.
Nálam ez döntene. Környezetvédelmi szempontból is, meg az én autózási szokásaimhoz is benzines passzol, nem dízeles.
Az már csak ráadás, hogy pont annak a motorja kisebb is.
Ez csak lózung, senkit nem érdekel a környezet védelem, főleg meg amikor évekig kell spórolni egy valamire való új autóra.
De a SUV-ok se szennyezik jobban a környezetet mint a kisebb köbcentisek.
De ami volt a napokban ellenőrzés az utakon kiderült hogy sokall több a szennyező benzines mint a dizel autó.
Ha meg a valóságot és a realitást nézzük az emberek 99%-nak az számít, hogy mennyiért lehet tankolni. Szimplán szólva ha egyik 5 liter üzemanyagot kér 100km-re de hegyilevegőt pufog ki a másik csak 3 litert viszont fél méteres koromfelhőt húzna maga után, a nagy többség a másodikat választaná.
Ez olyan mint a katalógusban, ott a fogyasztás, mögötte meg a CO kibocsátás, őszintén, kettő közül melyik az érdekesebb szinte mindenkinek?:D
Gondolom céges autó akkor, neked max tankolni kell ugye?
Mert akkor c) hiszen semmilyen többletköltséged nincs de az autó nagyobb es erősebb is:)
Az egyetlen kivétel ha sehova nem járkálsz el és Pesten laksz a belvárosban, mert akkor a Fabia praktikusabb.
A környezetvédelmes dumának meg ne dőlj be, a te két autódnál semmi jelentősége vagy nagyobb különbsége nincs.
Azzal teszel jót ha amikor csak lehet bringázol/rollerezel.
Ugye a széndioxid kibocsátást tartják a legnagyobb problémának, mivel ez növeli az üvegházhatást és ezáltal a globális felmelegedést.
Nos... csak hogy lássuk, mekkora képmutatás a prémium autók gyártása és vásárlásra való buzdítása mind a gyártók, mind a vásárlók részéről...
Van egy hobbiautóm, 1985-ös évjáratú, a motorkonstrukció 1983-as. 1.6 szívóbenzin, tehát azt lehet mondani, hogy mai mértékkel számolva is méretben se nem kicsi, se nem nagy. A '80-as években ez azért ráadásul inkább még nagyobb motornak számított.
Katalizátor nélküli még. Fekete plakettes.
A CO2 kibocsátása 178g/km.
Ehhez képest a 2020-as X3 BMW modellkínálat CO2 kibocsátása motortól függően 163-225g/km között van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!