Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Volkswagen Phaeton 5.0 V10...

Volkswagen Phaeton 5.0 V10 TDI vélemények?

Figyelt kérdés

Lehetőségem lenne megvenni végre a fent említett autót, régi álmom. Fórumokon viszont nincsenek éppen a legjobb véleménnyel róla.

Valakinek van tapasztalata 5 literes Phaetonnal? Mikre érdemes figyelni? Mennyire drága egy szerviz amibe bele lehetne futni? Kb 500at félre tudnék tenni váratlan szervizre ha úgy van.



#Volkswagen #phaetin
2020. okt. 7. 20:11
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
47%
szerintem évi 500-ad legyen rá minimum, és akkor még örülhetsz ha annyi elég lesz. de ha tudod akkor valósitsd meg az álmod, nagyon szép autó!
2020. okt. 7. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
77%
Hulaldek
2020. okt. 7. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%

500 azért szerintem picit szűkös éves szinten, maximum átlagolva lehet elég. De elég beleszaladni egy húzósabb évbe, és már borul is a költségvetés.

Később eladni is érdekes lesz, mert valami brutálisan rossz hírük van a phaetonoknak, ha egyszer megveszed az már a tiéd marad.

2020. okt. 7. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%

nem a legjobb motor. https://www.youtube.com/watch?v=SRY-MdMmPaU Totalcaron beszéltek róla, bár itt Touragben van.

Phaeton maga meg plusz egy szopóroller.

2020. okt. 7. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
100%

"Motorkódok: AJS, AYH, BWF, BLE, CBWA

Gyártásban: 2002 – 2009 (Phaeton 2006-ig)

Típusok: Volkswagen Phaeton V10 TDI, Volkswagen Touareg V10 TDI, Volkswagen Touareg R50


Indok: Az Audi hatliteres, 12 hengeres TDI-jével egyetemben minden idők legerősebb, szériában szerelt turbódízele volt a V10 TDI. A még PD-technológiát használó motor horribilis szervizköltségeivel és bonyolultságával tűnik ki leginkább. Például motorvezérlőből is kettő van a géptető alatt

Az élettartamára erősen negatív hatással van a hűtőközeg bejutása az olajkörbe (az öthengereshez hasonló módon a vízszivattyú konstrukciója miatt) és a hátsó hengerpárok túlmelegedése, amely hengerfej-repedéshez vezet. Valamint a hengerfal kevésbé tartós bevonata. A nagy turbódízelek közül (Audi V8 TDI, Mercedes V8 CDI) ez a legkevésbé ajánlott a használtautó-vásárlónak. Gigantikus nyomatéka ráadásul előszeretettel ropogtatja a féltengelyeket és eszi az automata váltót."

Totalcartól idézve.

2020. okt. 7. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
100%
Esetleg úgy ha bármelyik pillanatban elő tudsz kapni 500-at javításra,tehát van bőven a bankban mert ezek a V10-es és 12-,es dízeleknek nagyon nagy a fenntartási költségük(ezt mondják legalábbis),nem megbízható és nagyon drága javítani őket.A másik meg az hogy nincs sok értelme ekkora motornak hacsak nem te vagy a Mészáros Lőrinc mert a pénztárcád nagyon bánni fogja
2020. okt. 7. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Egy kifutott, bukott, máig drágán fenntartható modell, mi baj lehetne belőle?
2020. okt. 7. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 D. Brasco ***** válasza:
Szerintem remek vétel lenne egy ilyen messze földön híres betegágy,amit már kb mindenki elkerül,mindezt ugy,hogy lathatoan penzed sincs a fentartasara......garantált karrier gyanu.....
2020. okt. 8. 06:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
2020. okt. 8. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
74%
Volt nekem, de már az előző kérdésnél is írtam. 20 ezer km teljesen problémamentesen, aztán továbbadtam. Hatalmas filing, de messze nem azt nyújtja, amit elsőre várnál egy 5 literes 10 (!) hengeres turbódízeltől, igazából ez egy elég régivágású motor még. Ha problémás is, de amennyi pénzért osztogatják ezeket, márcsak azért is megéri. A Touareget, mint autót, egy remek konstrukciónak tartom, főleg az első generációs (csak ebben volt 5.0, viszont a második generációsból volt 4.2 TDI V8, azt érdemes megnézni).
2020. okt. 8. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!